fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדלק המניע אתכם חייב להיות איכותי

תחנת סונול משה דיין מציעה אך ורק דלק איכותי של חברת סונול עם שירות אנושי מלא ובמחירים הכי זולים בארץ, וכל זה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע
תחנת סונול משה דיין | צילום: יח"צ
תחנת סונול משה דיין | צילום: יח"צ

כמה זמן תשקיעו בסופרמרקט כדי למשש את העגבניות? סביר להניח שזה ייקח לכם כמה דקות טובות, עד שתאספו אל עגלת הקניות שלכם את האדומות והטובות ביותר. רובנו, מתברר, לא מתפשרים על איכות המוצרים שאנו קונים. זו יכולה להיות העגבנייה הכי האדומה בסופר ואלה יכולים להיות גם הסמארטפון הכי חכם והמקרר הכי משוכלל.

אבל מה לגבי הדלק? האם גם בתחום הזה אתם מקפידים לברר שאתם קונים את הכי טוב? את האיכותי ביותר ו"הבריא" ביותר למנוע של מכוניתכם?

תחנת סונול משה דיין (רחוב משה דיין 22, צמוד לקוקה קולה) היא תחנה ותיקה שפועלת שנים רבות, המוכרת אך ורק דלק מקורי ואיכותי של חברת סונול וכן סולר גולד דיזל ובנזין 95 מתוסף של חברת סונול בלבד, במחירים הכי זולים בארץ. התחנה מעניקה ללקוחותיה שירות אנושי מלא, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כולל שישי-שבת. למעשה, הפעם היחידה בשנה שהתחנה סוגרת את שעריה היא רק ביום כיפור, שכן בכל שאר ימות השנה עומד לרשותכם, מסביב לשעון, צוות מתדלקים ותיק, מסור, מקצועי ומיומן.

במתחם תחנת הדלק פועל שירות שטיפת מכוניות, ובחנות הנוחות של רשת Sogood, אתם יכולים להתענג על קפה ומאפה, לאכול סלט או כריך, לשתות משהו קר, לנוח ובקיצור – "למלא מצברים" כדי לצאת לדרך רעננים.

תחנת סונול משה דיין, בבעלותו של נדב לוגסי, מושבניק ממושב ברק בעמק יזרעאל, מגשימה הלכה למעשה את החזון של חברת סונול, שאבן היסוד לכל פעילותה היא ההקפדה על כללי האתיקה העסקית, שמירה על אמות מוסר גבוהות, יושר והגינות ושקיפות מלאה מול לקוחות החברה ועובדיה. כל אלה לצד שירות מעולה, מוצרים מצוינים, וכאמור, המחירים הכי זולים בארץ, מבטיחים לכם שאתם והרכב שלכם בידיים הכי טובות. סעו בזהירות.

סונול משה דיין, דרך משה דיין 22, חיפה | שעות פתיחה: 24/7 | טל': 054-420-0592

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות