fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הבועטות" מקרית ביאליק זכו בגביע ההגינות

כדורגל בנות: תלמידות בית הספר פסגות השתתפו בטורניר של התוכנית "בועטות" - יוזמה חינוכית ספורטיבית, המתקיימת ב-12 בתי ספר במחוז
התלמידות מקרית ביאליק עם גביע ההגינות | צילום: "בועטות"
התלמידות מקרית ביאליק עם גביע ההגינות | צילום: "בועטות"

במגרש הכדורגל של קיבוץ יסעור נערך לפני כשבועיים טורניר פתיחת העונה של תוכנית "בועטות" של מחוז מפרץ חיפה בהשתתפות 12 קבוצות מאזור הצפון.

קבוצת ה"בועטות" מבית הספר פסגות קרית ביאליק, המאומנת על ידי זואי דיכנה, הפגינה עליונות לאורך רוב הטורניר, אך הודחה בחצי הגמר לקבוצה מיודפת אחרי דו קרב פנדלים דרמטי. הקבוצה סיימה את שלב הבתים במקום הראשון, משם המשיכה לרבע הגמר, שבו ניצחה את הקבוצה מדליית אל כרמל. למרות ההפסד החצי הגמר שמרו "הבועטות" מקרית ביאליק על מורל גבוה. לאור היכולת של הקבוצה הקרייתית והרוח הספורטיבית שהפגינה, היא  נבחרה בסיום הטורניר לקבוצה ההוגנת.

תוכנית "בועטות" היא חלק מעמותת היוזמה החינוכית הספורטיבית. התוכנית מפעילה 85 קבוצות בנות לבתי ספר יסודיים ברחבי הארץ. לצד אימוני הכדורגל, עוברות התלמידות פעילויות העשרה בעלות תכנים ערכיים-חברתיים והעצמה נשית. אחת לחודש נערך גם טורניר אזורי שבו נפגשות קבוצות ממגזרים שונים לאירוע שכולו ספורט.

מנהלת מחוז מפרץ חיפה, לילך וייס: "היה לנו טורניר מוצלח מאוד, ספורטיבי וברמה גבוהה. זה, ללא ספק, אחד מרגעי השיא של הפעילות שהבנות מחכות לו. מחוז מפרץ חיפה מונה כרגע 12 קבוצות מהאזור ותמיד פתוח לצרף אליו עוד בתי ספר שמעוניינים להשתתף בתוכנית, בין אם השנה או בשנה הבאה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות