fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האריכה את שיערה רק כדי לתרום אותו לחולות סרטן

כששיערה של אמנה אסדי, אחות כללית במכון האונקולוגי בזבולון, הגיע לאורך הרצוי היא מיהרה לתרום אותו לנשים העוברות טיפול כימותרפי
"זו תחושת סיפוק נפלאה". אמנה אסדי | צילום: דוברות כללית
"זו תחושת סיפוק נפלאה". אמנה אסדי | צילום: דוברות כללית

אמנה אסדי, 45, נשואה ואם לארבעה, עובדת זה ארבע שנים כאחות במכון האונקולוגי ובמרפאת השד של כללית בקרית הבריאות זבולון. היא אוהבת מאוד את עבודתה וחשה סיפוק רב מכך שהיא מסייעת ותורמת למטופלים ולמטופלות.

"טיפלתי בהרבה נשים עם סרטן שד, שהיו אמורות לקנות פאות בגלל נשירת השיער ושמתי לב עד כמה זה קשה ומדאיג אותן גם מבחינה כספית", היא מספרת.

לפני כארבעה חודשים השתתפה אסדי בהרצאה בבית החולים האנגלי בנצרת על טיפול תומך. בתום ההרצאה התקיים מבצע תרומת שיער. אחייניותיה, בנות 8, תרמו את שיערן הארוך באותו האירוע וזה מאוד ריגש אותה. אז גמלה בליבה ההחלטה לתרום את שיערה, אולם לדאבונה הוא לא היה ארוך דיו, שכן נדרש אורך של יותר מ-30 ס"מ. אסדי לא אמרה נואש וצימחה את שיערה לאורך הרצוי. השבוע היא מיהרה להסתפר ולתרום את שערה.

במשפחתה מאוד גאים באסדי ובמיוחד בנותיה ואחייניותיה. "אני שמחה בהחלטה שלי לתרום שיער. קשה לי לתאר את התחושה, אבל בצניעות רבה אני יכולה להגיד שמאוד התרגשתי, חייכתי מכל הלב ואני ממשיכה לחייך. זו תחושת סיפוק נפלאה", מסכמת האחות שממשיכה לטפל מידי יום בחולים הקשים במכון האונקולוגי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות