fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיזנגוף באח"י אילת

במיקום הכי אסטרטגי בקרית חיים בונות הקבוצות נצר ישראל ותצפית נדל"ן פרויקט בוטיק יוקרתי של מסחר ומשרדים, ראשון מסוגו באזור * הפרויקט יוצא לשיווק ממש בימים אלה
"THE SPOT" - פרויקט בוטיק של בניין משרדים ייחודי ויוצא דופן באזור | אדריכל הפרויקט: מרסלו מרינברג, אדריכל ובונה ערים | הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO
"THE SPOT" - פרויקט בוטיק של בניין משרדים ייחודי ויוצא דופן באזור | אדריכל הפרויקט: מרסלו מרינברג, אדריכל ובונה ערים | הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO

קבוצת נצר ישראל וקבוצת תצפית נדל"ן מתחילות בימים אלה בשיווקו של פרויקט המשרדים האקסקלוסיבי והיוקרתי "THE SPOT", הנבנה במיקום אסטרטגי בשדרות אח"י אילת 8 בקרית חיים. מדובר בפרויקט בוטיק של בניין משרדים ייחודי ויוצא דופן באזור.
הפרויקט יכלול חמש קומות משרדים מעל קומת מסחר וחנייה תת קרקעית, בכל קומה שני משרדים של כ-100 מ"ר כל אחד, ובסך הכל 10 משרדים. לכל משרד מרפסת מרווחת של כ-15 מ"ר, כששתי המרפסות של קומת המשרדים הראשונה יהיו גדולות אף יותר וישתרעו על כ-70 מ"ר. בקומת המסחר מתוכננות שלוש חנויות גדולות של כ-100 מ"ר כל אחת למסחר בכל התחומים וכן להסעדה. המשרדים מיועדים לבעלי מקצועות חופשיים – רופאים, אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון ועוד וגם לחברות מתחום ההייטק. עבודות הביצוע של הפרויקט, המבוצעות על ידי אחת השותפות, קבוצת נצר ישראל, כבר יצאו לדרך, ועתה הן בשלב החפירה ובניית החניון התת קרקעי. צפי לסיום: בתוך כ-20 חודשים מתחילת העבודות. אדריכל הפרויקט הוא מרסלו מרינברג.
הפרויקט ממוקם בפריים לוקיישן, ב"דיזנגוף" של אח"י אילת (מול ארומה), שהפך בשנים האחרונות ללב הפועם של המסחר והעסקים באזור חיפה והצפון, 150 מ' בלבד מתחנת הרכבת, מה שיאפשר לבעלי המשרדים ולקוחותיהם נסיעה מהירה ונוחה לכל רחבי הארץ.

משרד מרווח עם "אופן ספייס" ויציאה למרפסת מפנק | הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO
משרד מרווח עם "אופן ספייס" ויציאה למרפסת מפנקת | הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO

פרויקט "THE SPOT" הוא ראשון מסוגו ויחיד באזור, שכן מדובר בפרויקט שמלכתחילה מיועד אך ורק למסחר ולמשרדים עם היתר משרדים שאינו בשימוש חורג.
מנכ"ל קבוצת נצר ישראל, ארז נצר, מסביר: "בפרויקט הזה הבאנו את תל אביב לחיפה. אין פרויקט כזה בכל האזור. אין מדובר כאן בהיתר שימוש חורג המאפשר שימוש זמני וארעי בדירות מגורים למשרדים, אלא בפרויקט בוטיק יוקרתי של מסחר ומשרדים בטאבו, כך מי שרוכש משרד בפרויקט הזה יודע שהמשרד שלו יהיה בבניין בוטיק בתמהיל עסקי ולא דירה המשמשת משרד זמני. תכננו את הפרויקט כך שיהיו בו מינימום עוגנים הנדסיים, כך שכל אחד שירכוש כאן משרד יוכל לחלק ולעצב אותו כיד הדמיון הטובה, כל אחד לפני צרכיו וצורכי עסקו".

קומת המסחר מיועדת לחנויות והסעדה | הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO
קומת המסחר מיועדת לחנויות והסעדה | הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO

על קבוצת נצר ישראל
קבוצת נצר ישראל היא קבוצה יזמית המחזיקה בסיווג קבלני גבוה, אשר יוזמת ומבצעת זה 30 שנה פרויקטים רבים בכל רחבי הארץ. בראש הקבוצה עומדים הבעלים מר ישראל נצר, מהנדס בניין ותיק עם ניסיון של עשרות שנים וכן, מנהלי הקבוצה – ארז ואלעד נצר ושלומי דהן. בימים אלה מסיימת הקבוצה מסירה של כ-200 יחידות דיור בפרויקטים בייזומה ובביצועה וכן מתחילה ביצוע של פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית ובתחומי היזמות המסורתית, הן למגורים והן למסחר ומשרדים. בנוסף לפעילותה היזמית והקבלנית, קבוצת נצר מנהלת מספר נכסים מניבים שבבעלותה.

על קבוצת תצפית נדל"ן
קבוצת תצפית נדל"ן היא קבוצה יזמית המבצעת פרויקטים של מגורים, מסחר ומשרדים לרבות נכסים מניבים בכל רחבי הארץ. בעלי הקבוצה הם בעלי ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן ומביאים עימם רקע משפחתי של עשרות שנים בנדל"ן בינלאומי. כיום הקבוצה בונה עשרות יחידות דיור ולאור צבר הפרויקטים של הקבוצה, המצוי בשלבים סטטוטוריים שונים, היא צפויה לצמוח בשנים הקרובות להיקף של אלפי יחידות דיור. כחלק ממהלך הצמיחה של הקבוצה היא פועלת בערוצים השונים, כדי לצרף אליה חברת ביצוע קבלנית במטרה להעניק ללקוח מטריית שירותים בכובע אחד לרבות מקצועיות ואיכות לא פשרות.

לפרטים נוספים, טל': 050-8424248

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות