fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שמאי

גיא שמאי, מאמן קבוצת הנשים בכדורעף של קרית אתא, מרוצה מהשחקניות שלו ומתרכז גם בדבר שאולי חשוב לו יותר מכל: בניית דור העתיד של העיר בכדורעף * ראיון
חווה המון רגעים טובים. גיא שמאי והשחקניות | צילום: אדווה זינובר-שהם
חווה המון רגעים טובים. גיא שמאי והשחקניות | צילום: אדווה זינובר-שהם

גיא שמאי, מאמן קבוצת הכדורעף נשים הפועל קרית אתא, שהגיע הקיץ אחרי שלקח אליפות בעונה החולפת עם מכבי חיפה, קיווה לבנות קבוצה אטרקטיבית שתהיה במרכז הטבלה. בעקבות החיבור המצוין של השחקניות וסיבוב ראשון גדול, הציפיות מהקבוצה עלו, אבל שמאי נשאר צנוע כשהוא נשאל על מאבקי האליפות והוא מצביע על דבר לא פחות חשוב שהוא לוקח בו חלק: בניית דור העתיד בכדורעף בקרית אתא.
גיא שמאי, מה היו המטרות של הקבוצה בתחילת העונה?
"בתחילת העונה המטרות המוצהרות של הקבוצה היו המקומות החמישי והשישי. צריך להבין שאנו נמצאים בתחילתו של תהליך ובתקציב של פחות מחצי מהעונה שעברה, לכן המטרות המקצועיות צנועות מאוד. ישנן מטרות נוספות השנה, בעיקר בגזרת התשתיות, שם התחלנו תהליך בעזרתם של אנשים נהדרים שהכדורעף בעיר בדמם כמו יעקוב טאוב, אדווה זינובר-שהם וישראל רחום. למעשה, הקמנו קבוצות כדורעף ברחבי העיר כולה בגילאי היסודי ואנחנו מונים נכון להיום כ-140 ילדים. מבחינתי, זו הצלחה לא פחות חשובה מההצלחה של הקבוצה הבוגרת. תודה מיוחדת מגיע ליו"ר המועדון יעקב טאוב שנתן בנו אמון על פי העקרונות והערכים שאנו מאמינים בהם".

רצון לאמן את הנבחרת הבוגרת. גיא שמאי | צילום: גלעד חכלילי
רצון לאמן את הנבחרת הבוגרת. גיא שמאי | צילום: גלעד חכלילי

מה הם, לדעתך, הגורמים לפתיחת העונה המצוינת של הקבוצה?
"את הסיבוב הראשון שיחקנו בצורה יוצאת דופן טובה. אני חושב שהצלחנו מאוד בבחירת הסגל בקיץ, ובנוסף מה שיותר חשוב, מבחינתי, זה שהסגל התחבר מצוין. למעשה, ממשחק למשחק שיפרנו את היכולות שלנו ואת הביטחון של הבנות האחת עם השנייה, מה שהוביל באמת לפתיחה טובה מאוד של שבעה ניצחונות מול הפסד בודד אחד".
אתה חושב שקרית אתא מסוגלת לזכות באליפות העונה?
"קשה לדעת מה יהיה. הליגה השנה מאוד מאוד שוויונית, למעט כפר סבא שכרגע נראית חזקה מהשאר. אבל כמו שאני אומר לבנות בספורט 'הכל יכול להיות'. דבר אחד בטוח – אנחנו נגיע לכל משחק כדי לנסות לנצח".
בעונה שעברה זכית באליפות עם מכבי חיפה והעונה אתה קוצר הצלחה עם קרית אתא. איפה נראה את גיא שמאי בעוד חמש שנים?
"בעונה שעברה חוויתי הרבה מאוד רגעים יפים במכבי חיפה והשנה אני חווה המון רגעים טובים עם קרית אתא. אני מאוד מאושר במקום שאני נמצא בו כרגע. מבחינתי זו סגירת מעגל. גדלתי בקרית אתא כשחקן צעיר, זכיתי עם המועדון בתארים, ועכשיו להוביל את המועדון כמאמן – זה בהחלט מרגש אותי.
"איפה אהיה בעוד חמש שנים? הנבואה ניתנה לשוטים, אני מתרכז בלהיות הכי טוב שאני יכול ונותן לדברים להוביל אותי. כמובן שיש ברקע תמיד את הרצון לאמן את הנבחרת הבוגרת אחרי שאימנתי כבר את נבחרת הנערות ונבחרת הנוער בנות של ישראל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות