fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזן חילקה מלגות לסטודנטים מצטיינים

פרויקט חדש של בזן בשיתוף אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה לתמיכה בפרויקטים מחקריים בחוג לניהול משאבי טבע וסביבה
הסטודנטים המצטיינים מקבלי המלגות | צילום: יח"צ
הסטודנטים המצטיינים מקבלי המלגות | צילום: יח"צ

בטקס חגיגי שהתקיים בשבוע שעבר באוניברסיטת חיפה העניקה בזן שלוש מלגות מצוינות לסטודנטים לתארים מתקדמים מהחוג לניהול משאבי טבע וסביבה. יריב גרץ, סמנכ"ל ומנהל יחידת הדלקים בבזן, אמר בטקס: "אנחנו משקיעים הון לטובת הסביבה, מפתחים את תחום החדשנות, ואנחנו נותנים את המלגות כחלק ממהלך רחב יותר. אנו מאמינים שמאותם סטודנטים מצטיינים יגיעו הפתרונות שיעזרו לכלל האוכלוסייה".

פרויקט זה הוא פרי שיתוף פעולה חדש של קבוצת בזן עם אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה שנועד לתמוך בקידום פרויקטים מחקריים מובילים בחוג. פרופ' אופירה איילון, מהחוג לניהול משאבי טבע וסביבה ציינה, כי התמיכה מבורכת ומאפשרת לסטודנטים מצטיינים להתפנות ללמידה ולקדם מחקר מצטיין.

הזוכים במלגות הם: יאמן דביאת – על מחקרו בתחום ״השפעה סביבתית ומרחבית של הרכב האוטונומי״, בהנחיית פרופ' אופירה אילון ופרופ' דוד מהלאל; ענת דינס – על מחקרה בנושא "נכונות הציבור הישראלי לצמצם את השימוש במוצרי פלסטיק בחופים", בהנחייתה של ד"ר תמר טרופ. הפרס הנוסף הוענק לדוקטורנט, מייקל סינקלר, על מחקרו בנושא "מערכות אקולוגיות" בהנחיית פרופ' אנדראה גרמנדי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות