fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלחה גדולה ליריד הדירות של לאטי יזמות

מתעניינים רבים ביקרו ביריד הדירות שהתקיים בחול המועד סוכות בשישה פרויקטים של החברה בקריות. הרוכשים נהנו מהטבה: משלמים 199 אלף שקלים, ואת היתרה בקבלת המפתח ללא ריבית והצמדה
הצעה שקשה לסרב לה ביריד הדירות של לאטי. צילום: Luis Quintero

מבקרים רבים הגיעו ליריד הדירות הענק שקיימה במהלך חול המועד סוכות חברת לאטי יזמות, שבבעלות חברת האופנה רנואר והיזם ואיש העסקים יוסי לאטי. ביריד הציגה לאטי יזמות שישה פרויקטים והציעה הטבה משתלמת: משלמים 199 אלף שקלים במעמד החתימה על החוזה והיתרה בקבלת המפתח, ללא ריבית והצמדה. החברה הציגה ביריד הדירות את הפרויקטים האלה: "אמנים בוטיק" במשכנות אמנים בקרית מוצקין; "תאנים בוטיק" בקרית אתא; שלושת המתחמים בפרויקט הגדול "פארק הרקפות" בגבעת הרקפות בקרית ביאליק והפרויקט החדש "ארלוזורוב בוטיק" בקרית אתא.

פארק הרקפות
הפרויקט הגדול בקריות של לאטי יזמות מציע את "פארק הרקפות מערב (ווסט)", ובו לכל דירה מרפסת שמש של 25 מ"ר עם פרגולה בסגנון באוהאוס. כבר כשתגיעו ללובי הדו קומתי היוקרתי בפרויקט, תגלו את הפאר. בכל קומה שתי דירות בלבד. בתמהיל: דירות מרווחות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים. לכל דירה שתי חניות תת קרקעיות מקורות.
"פארק הרקפות סנטר" מציע פנטהאוזים יפהפיים, לופט במפלס אחד יחיד, עם ארבעה כיווני אוויר ומרפסות שמש גדולות. במתחם היוקרתי שישה בניינים, סביב חצר מרכזית העוברת דרך לובי כניסה ראשי דו קומתי מפואר.
"פארק הרקפות צפון (נורת')" מציע דירות גן ייחודיות על מפלס אחד, לכל דירה כניסה נפרדת. לדירות גינות רחבות ידיים וחללים גדולים ומוארים בסביבה המוקפת עצי פרי ומרחב ירוק ופסטורלי.
מפרט הדירות הוא סופר פרימיום וכולל מערכת חשמל חכם, מנעול ביומטרי, אריחים 80 על 80 מפורצלן, מערכת מיזוג מרכזית, אסלות סמויות תוצרת גרוהה ומפתחי חלונות גדולים. ההיקף הכספי הכולל של המכירות נאמד ב-400 מיליון שקלים. אכלוס הפרויקט, צפוי להתבצע בחודש הקרוב. עבודות סיום הבנייה בשטח מתבצעות בקצב מהיר ומואץ.

פרויקט ארלוזורוב בוטיק בקרית אתא | הדמיה: OLIN
פרויקט ארלוזורוב בוטיק בקרית אתא | הדמיה: OLIN

תאנים בוטיק
המכירה בפרויקט בקרית אתא כבר בעיצומה. הוא נבנה ברחוב התאנים באזור הירוק בקרית אתא ויכלול שני בנייני בוטיק, המחוברים בהרמוניה מושלמת, תשע דירות מגוונות בכל בניין, בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם מפרט סופר פרימיום. בתמהיל: דירות חמישה חדרים גדולות עם מרפסות מרווחות, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים ודירות גן עם כניסות נפרדות. המחירים: החל מ-1.45 מיליון שקלים.
המפרט כולל דלתות כניסה רחבות ומעוצבות, ריצוף גרניט פורצלן 80 על 80 מסדרות ייחודיות, ריצוף דמוי דק מגרניט פורצלן במרפסות, אסלות תלויות עם מיכל הדחה סמוי, חדרי רחצה מרוהטים ומעוצבים ועוד.

אמנים בוטיק
הפרויקט במשכנות אמנים בקרית מוצקין הוא בניין של תשע קומות המוקם בלב השכונה. הוא נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואדריכלות ומציע מפרטי פנים דירה מפנקים ועשירים. בהיצע: דירות של ארבעה וחמישה חדרים עם מרפסות גדולות ופנטהאוזים לופט במפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות. עוד בפרויקט: לובי מפואר, שתי מעליות, חדר אופניים, גינון ופיתוח סביבתי, חנייה פרטית ומחסנים לכל דירה.

פארק הרקפות בגבעת הרקפות בקרית ביאליק | הדמיה- OLIN
פארק הרקפות בגבעת הרקפות בקרית ביאליק | הדמיה- OLIN

ארלוזורוב בוטיק
הפרויקט הנבנה באחד הרחובות המבוקשים בקרית אתא הוא פרויקט יוקרה נוסף מסדרת הבוטיק של לאטי. מדובר בבניין של שבע קומות בעיצוב ייחודי ומרהיב בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואדריכלות. מפרטי פנים דירה הם מפנקים ועשירים.
לבחירתכם: דירות ארבעה חדרים עם מרפסות גדולות, פנטהאוזים ופנטהאוזים לופט של חמישה חדרים במפלס אחד עם מרפסות שמש. לבניין לובי מפואר, מעלית מהירה, מחסן צמוד לדירה, חניה פרטית וגינון ופיתוח סביבתי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות