fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפליקציית המוניות Yango החלה פועלת בקריות

האפליקציה, המחברת בין נוסעים למוניות, פעלה עד כה בעיקר במרכז הארץ. כעת הורחבה פעילותה גם לערים גדולות נוספות
הזמנת מונית עם אפליקציית יאנגו | צילום: אלירן אביטל

התחרות על כיסם של נהגי המוניות וצרכני התחבורה הציבורית מגיעה לקריות לאחר שאפליקציית המובייל Yango, מבית ענקית האינטרנט והטכנולוגיה Yandex (נסד"ק: YNDX) הכריזה על הרחבת שירותיה לערים גדולות נוספות בישראל לרבות הקריות וחיפה. כעת, לאחר פחות משנה של פעילות, לשירות החברה כבר כיסוי ברוב האזורים המאוכלסים ברחבי הארץ.

אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018, ושבועיים מיום ההשקה היא כבר הגיעה ליותר 100 אלף הורדות. הניסיון הבינלאומי של Yango הביא רוח של שינוי לענף המוניות המקומי על ידי הפחתת מחירים לנוסעים תוך הגדלת הפעילות עבור נהגים עם מוצרים כמו תוכנית FIX (מחיר ידוע מראש), מספר נסיעות במקביל, חשבון משפחתי, תוכניות מוטיבציה לנהגים, "הזמנות שרשרת" לנהגים ועוד. כל אלו מתאפשרים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות של Yango, כולל מערכות המיפוי של Yandex, תכונות למידת מכונה אלגוריתמים מתקדמים. שאיפתה של Yango היא להנחיל רמה גבוהה במיוחד של שירות ומקצועיות בשוק הישראלי ולקדם את ישראל בסטנדרטים הבינלאומיים ש-Yango שומרת עליהם בשווקים השונים.

Yango הינה אפליקציית מובייל מבית Yandex (נסד"ק: YNDX) חברת IT מהמובילות באירופה, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה. כיום, Yango המוכרת גם תחת השם Yandex.Taxi, פועלת ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה במדינות כמו רוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר, גאורגיה, המדינות הבלטיות, רומניה, פינלנד, סרביה, גאנה וחוף השנהב.

יניב אלפי, מנכ"ל יאנגו Yango ישראל | צילום: אלירן אביטל

מנכ"ל Yango ישראל, יניב אלפי: "הבטחתי בעבר ואני עדיין מבטיח שכל מה שעשינו עד כה זוהי רק ההתחלה של שינוי משמעותי בחוויה של משתמשי המוניות בישראל. אנו מרוצים מההתקדמות שעשינו מאז ההשקה של השירות בישראל, ובזכות הטכנולוגיות שלנו, שעוזרות לנהגים וגם לנוסעים, אנו מסוגלים לספק מחירים הוגנים ולמקסם את הכנסות הנהגים באותן שעות עבודה, אפילו במגבלות השוק הקיימות. אנו צפויים לראות שיפורים נוספים בקרוב אשר יספקו גם לנוסעים וגם לנהגים חוויה טובה ונוחה משמעותית- בעוד מקומות ובכל נסיעה".

בנוסף, בעקבות הצלחת השירות באזור המרכז, הודיעה החברה על גידול משמעותי בהיקף הנהגים באזורי הפעילות הקיימים, כל אלו התאפשרו בזכות הטכנולוגיות החדשניות של Yango, המשתמשות באלגוריתמים למיפוי ולמידת מכונה, תכונות מתקדמות שונות ותוכניות מוטיבציה המסייעות לנהגים למקסם את זמן העבודה שלהם ואת הכנסתם הפוטנציאלית בהתאם. אפליקציית Yango זמינה להורדה חינמית באנדרואיד וב- IOS.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות