fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמנות פינות האוכל

באפריל פינות אוכל ייצרו עבורכם את פינת האוכל שתמיד חלמתם עליה וגם יידעו להתאים לה את הכיסאות הנכונים, והכל תוך הקפדה על איכות, אחריות, שירות ועמידה בלוח הזמנים
אולם תצוגה מרהיב ביופי. אפריל פינות אוכל | עיצוב פנים: ליעד יוסף, צילום: אלעד גונן
אולם תצוגה מרהיב ביופי. אפריל פינות אוכל | עיצוב פנים: ליעד יוסף, צילום: אלעד גונן

באפריל פינות אוכל ייצרו עבורכם בעיצוב אישי את פינת האוכל האולטימטיבית שתמיד חלמתם עליה וגם יידעו להתאים לה את הכיסאות הנכונים מבחינת הסגנון, המראה, הצבעים ונוחות השימוש. איכות, אחריות, שירות ועמידה בלוחות הזמנים הן מילות המפתח.

ברחוב החרושת 11 באזור התעשייה בקרית ביאליק, בין בתי מלאכה, בתי עסק ומפעלים אפרוריים, שוכן מבנה אחד, יחיד ומיוחד, שלא תוכלו להתעלם ממנו, מעין פנינה עיצובית במרחב התעשייתי המשמים והקודר משהו. הפתעה גדולה עוד יותר תחכה לכם ברגע שתחצו את סף דלת הכניסה. ברוך בואכם לממלכת פינות האוכל, או בשמה: אפריל – פינות אוכל.

באולם תצוגה בשטח של כ-400 מ"ר שוכנות, זו לצד זו, פינות אוכל רבות בשלל דגמים, גדלים, סגנונות, חומרים ועיצובים. ניכר כי מעצב הפנים ליעד יוסף, שנבחר למשימה, ביצע במקום כולו – בחלל התצוגה, במטבח ואפילו בחדר השירותים – עבודת עיצוב מושקעת, מוקפדת ומרשימה, שקשה להישאר אליה אדישים.

שלל דגמים, גדלים, סגנונות, חומרים ועיצובים. אפריל פינות אוכל | צילום: אלעד גונן

אפריל פינות אוכל נוסדה בשנת 1982 על ידי יצחק סרויה, נגר במקצועו. אחרי שנים רבות של עבודה במקצוע, החליט סרויה שדי לו בעבודה פיזית קשה ופתח את החברה. היום מנהלים אותה, בהצלחה יתרה, בניו, קובי שרון ודודו סרויה.

אפריל פינות אוכל, כשמה כן היא. החברה מתמקדת בייצור של פינות אוכל, מזנונים ושולחנות סלון. תחום נוסף שבו היא פועלת הוא הכיסאות. בבעלותה חברה בת המייבאת כיסאות מאיטליה והיא בעלת המלאי הגדול באזור של כ-12 אלף כיסאות, כולם מאוחסנים במחסן החברה, הנמצא ממש בסמוך לאולם התצוגה. עוד מציעה החברה שלל אקססוריז מרהיבים לפינות אוכל, לסלון ולכל פינה בבית.

ייצור כחול-לבן
הייחוד של אפריל פינות אוכל הוא בייצור העצמי, כחול-לבן, או כמו שמגדיר זאת קובי סרויה, הבעלים: "אנחנו חייט של פינות אוכל. כל השולחנות מיוצרים במפעל שלנו, שנמצא לא רחוק מכאן, ברחוב החרושת. אנחנו מייצרים ללקוח איזו פינת אוכל שהוא רק חולם עליה, בהזמנה אישית מאלף עד תו, בחומרים שהוא רוצה, בגודל שהוא רוצה, לפי מה שמתאים לצרכיו. מאיתנו הוא מקבל, כמובן, הכוונה וייעוץ מקצועיים".

רמת דיוק וגימור הגבוהה ביותר. אפריל פינות אוכל | צילום: יח"צ
רמת דיוק וגימור הגבוהה ביותר. אפריל פינות אוכל | צילום: דרור להט

שולחנות האוכל מיוצרים במפעל החברה, בהקפדה יתרה, באיכות הגבוהה ביותר, ללא פשרות, בהתאמה לשימוש יומיומי ולאירוח. על המלאכה שוקד צוות עובדים מקצועי, מיומן ומסור, כשהייצור מבוצע בעזרת הציוד החדיש ביותר. כל אלה מבטיחים שולחנות אוכל ברמת דיוק וגימור הגבוהה ביותר.

מגוון חומרים, סגנונות ועיצובים. אפריל פינות אוכל | צילום: יח"צ
מגוון חומרים, סגנונות ועיצובים. אפריל פינות אוכל | צילום: דרור להט

לאפריל פינות אוכל שלושה סניפים – באזור התעשייה קרית ביאליק, בעפולה ובשדות ים. זוהי חברה משפחתית, המעניקה ללקוחותיה תחושה ביתית ויחס חם ואישי. סרויה: "אצלנו אין אנשי מכירות, אצלנו יש יועצי מכירות, שתפקידם, בראש ובראשונה, ללוות את הלקוח, לייעץ מה מתאים לו, כמובן לפי הטעם שלו, לברר מה הרגלי האירוח שלו ועוד כמה פרטים חשובים שנדרשים כדי לייצר את פינת האוכל המושלמת עבורו".

מדוע החלטתם לשים את הדגש על פינות אוכל?
סרויה: "פינות אוכל הוא תחום בפני עצמו. זה עולם ומלואו. קו הייצור שלנו בנוי כולו על פינות אוכל – יש לנו מחלקה שמייצרת רק פלטות לשולחנות, מחלקה שמייצרת רגליים, יש מחלקה שצובעת את החלקים ומחלקה שמחברת אותם. אגב, פינות אוכל מהוות נקודת כשל של המון יצרנים ונגרים, שאינם מומחים בפינות אוכל, ולכן זהו תחום שיש להתמחות בו".

מבחר הכיסאות הגדול ביותר באזור. אפריל פינות אוכל | צילום: אלעד גונן
מבחר הכיסאות הגדול ביותר באזור. אפריל פינות אוכל | צילום: אלעד גונן

כדי לחבר את הלקוחות לייצור העצמי של שולחנות האוכל, מוקרן באולם התצוגה, 24/7, סרטון תדמית מקסים, שבו תוכלו לראות, לצד תצוגת המוצרים, כיצד נעשה בפועל ייצור השולחנות בנבכי המפעל.

את מוצריה משווקת אפריל ללקוחות פרטיים, מעצבים וגלריות רהיטים בכל רחבי הארץ. הכיסאות האיכותיים שלה מיובאים, כאמור, מאיטליה ממפעלים מובילים המייצרים אותם באיכות הגבוהה ביותר. באפריל יידעו להתאים לכם בדיוק את הכיסא לפינת האוכל הן מבחינת המראה, הסגנון והצבעים והן מבחינת התאמתו השימושית לשולחן האוכל.

אפריל חרטה על דגלה מצוינות, אמינות, שירות, אחריות ועמידה בלוחות זמנים. כאן ימצא כל לקוח את מבוקשו בין דגמי פינות אוכל קיימים או פינות אוכל בעיצוב אישי, תוך התאמת מידות, צבעים וסוגי החומרים. אפריל מעניקה ללקוחותיה חמש שנות אחריות על כל המוצרים.

אפריל פינות אוכל | צילום: דרור להט
אפריל פינות אוכל | צילום: דרור להט

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]אפריל פינות אוכל, רחוב החרושת 11, אזור התעשייה קרית ביאליק | טל': 077-9967675 | שעות פתיחה: א'-ה': 19:00- 09:00, ו': 13:00-09:00 | אתר אינטרנט:  www.april-f.co.il[/box]

צפו בסרטון המקסים הממחיש את כל שלבי הייצור ועד האספקה לבית הלקוח:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות