fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הקבוצה שמנצחת בלי מאמן

הבלם אריק גולוב מבית"ר נהריה מקדים שחקן יריב צילום: מיכה פישנזון

ׁבית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה השלימה ניצחון שני רצוף וצמצמה את הפער בינה לבין המקום החמישי, שמוביל לפלייאוף העליון לשתי נקודות בלבד.

במחזור האחרון יצאו הבית"רים למשחק חוץ קשה נגד אל נהדא נצרת, שנלחמת על הישרדותה בתחתית. גיבור הניצחון היה החלוץ אליאס חורי, שחזר למגרשים אחרי פציעה שהשביתה אותו מפעילות כחודש.

חורי הבקיע את השער הראשון בדקה ה-68 והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. בדקה ה-72 השוו המארחים ל-1:1, בפנדל. בדקה ה-79 כבש חורי את שערו השני, שהיה גם שער הניצחון, 1:2 לנהריה.

חורי: "כיף גדול להבקיע ועוד יותר כשאלה שערי ניצחון. השגנו שלוש נקודות חשובות ששומרות אותנו בתמונת הפלייאוף העליון. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולתנו ואני גם מאמין שאם נמשיך באותה היכולת גם נגיע לפלייאוף. מגיע לנו".

מי שהדריכו את הקבוצה היו המאמן עמי אשכנזי, שהיה עוזרו של המאמן ג'קי שריקי שהתפטר לפני שבועיים ומנהל הקבוצה אבי כץ.

מיכה שושן, שהוזעק כדי לסייע והעביר מספר אימונים כולל במשחק הניצחון על צעירי טמרה, החליט להיענות בשלילה להצעה לאמן את הקבוצה עד סיום העונה.

שושן: "אחרי שג'קי שריקי התפטר, באתי לכמה אימונים ולמשחק נגד טמרה כדי לעזור, אבל הבהרתי מההתחלה שכרגע אין לי זמן להיות מאמן במשרה מלאה. יש לי את ניהול מחלקת הנוער וזה מתנגש לי עם האימונים והמשחקים של הקבוצה הבוגרת ואני לא רוצה לפגוע בילדים באמצע העונה. אני מאחל לבית"ר נהריה בהצלחה".

בית"ר נהריה מדורגת במקום השישי בטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות