fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים ומבקרים רבים חגגו את חול המועד סוכות בנהריה

תושבים ומבקרים רבים חגגו השבוע את חול המועד סוכות בעיר נהריה: להקת 'מיומנה', 'נתי הגעתי הופעתי' וההצגה 'תירס חם' הם חלק מפעילות ואירועים שהתקיימו בטיילת המזח, בגן הבוטני-זואולוגי ובמרכזים הקהילתיים ברחבי העיר. היה מדהים!
מופע של ׳נתי הגעתי הופעתי׳ בגן הבוטני בנהריה | צילום: עיריית נהריה

חול המועד קצבי במיוחד היה השבוע בנהריה עם פעילות מגוונות לכל המשפחה. זה החל עם חגיגות 20 שנה צבעוניות במיוחד בגן הבוטני זואולוגי שכללו סדנאות תיפוף, יצירת כלי מוסיקה, עמדות איפור, מופע 'ג'אם שמיים' ועוד.

מיומנה בטיילת המזח בנהריה | צילום: עיריית נהריה

בהמשך השבוע התארחו בטיילת המזח אושפיזין רועשים ומלהיבים במיוחד: "מיומנה"- קבוצת הקצב מהמובילות בעולם תגיע להפנינג קצבי: סדנאות תיפוף על שולחנות, סדנת ביט בוקס ותיפוף. ההפנינג השמח יתקיים במתחם הכולל תפאורה מוארת, דמויות שטח כאשר אירוע השיא היה עם רדת החשיכה: מופע מרהיב של 'מיומנה' על במת המזח.

ביום שלישי התקיים הפנינג ססגוני להורים וילדים שכלל תיאטרון רחוב עם להטוטנים, דמויות שטח ואקרובטים ולפנות ערב נהנו הבאים מהצגת ילדים בקצב אחר- 'תירס חם' מבית מיומנה ובהפקה מקורית ומרשימה.

חגיגות 20 שנה לגן הבוטני בנהריה | צילום: עיריית נהריה
חגיגות 20 שנה לגן הבוטני בנהריה | צילום: עיריית נהריה

הפעילות המשיכה בגן הבוטני- זואולוגי עם כוכבת הילדים הכי אהובה– 'נתי, הגעתי הופעתי' במופע סוכות קצבי, מצחיק, ערכי ומרתק, לילדים ולכל המשפחה עם מיטב שיריה האהובים של נתי בשילוב שירי סוכות בעיבודים סוחפים ומרגשים.

והיו גם סיורים רגליים בעיר נהריה שיועדו לכל המשפחה וכללו סיורי בוקר שעסקו בנהריה 'מהעבר אל ההווה והעתיד הנהרייני' לצד סיורי ערב בחופי נהריה הקסומים- 'מסיפורי העלייה דרך נקודות משמעותיות בהיסטוריה הנהריינית עם מבט לעתיד' בהדרכת מורה דרך מוסמך.

צוות המרכזים הקהילתיים הכין אף הוא פעילות ברוח החג שכללה הפעלה של המתנ"ס הנוסע, שעת סיפור, סדנת הכנת פיתות, מופעים של נעממי, ימיתוש ועוד.

בתחום הספורט התקיימו פעילות חוויתית של בית הספר לכדורסל, בית הספר לכדורגל, בית הספר להתעמלות מכשירים ומרכזי הטניס והחינוך בנהריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות