fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוק איכרים מתוצרת הארץ: היריד המפואר מגיע למשגב!

יוזמה ארצית של המשרד הממשלתי - משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי במטרה לתמוך בחקלאים ויצרנים מקומיים, מגיע גם למשגב. היריד יערך ב-31 במרץ בפארק אוסטרליה במרכז משגב. אל תחמיצו!
שוק איכרים מתוצרת הארץ במשגב | צילום: אלון לויטה

המשרד הממשלתי – משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, מחזק את העסקים והחקלאים באמצעים שונים, מגיע החודש גם למשגב!

היוזמה לאירועי שווקי איכרים ברחבי הנגב והגליל, הם דרך שמחה וטעימה במיוחד לתמוך בעסקים בכלל ובחקלאים בפרט. שוק האיכרים ״תוצרת הארץ״ יתקיים ב-31 לחודש. ממש לפני פסח.

שוק איכרים מתוצרת הארץ במשגב | צילום: אלון לויטה

דרך נפלאה לפתוח את הסופ"ש במפגש על כוס קפה, מאפה ואפילו ארוחת צהריים לכל המשפחה. החקלאים יגיעו עם תותים, שמן זית, דבש, יינות מובחרים של יקב הר זמר ויקב רמות נפתלי, גבינות טעימות של מחלבת בת הרים ובירה קרה ממבשלת הגיבור.

ביריד שיתקיים ב-31.3 יופיעו להקת שתי וערב- הרכב רוק ג'אז קונסרבטוריון משגב, סדנת להטוטי קרקס והכנת כדורי ג'אגלינג.

שוק איכרים מתוצרת הארץ במשגב | צילום: אלון לויטה

בשני הירידים תשתתף החקלאית מיכל אלטמן, עם הדוכן המקסים – 'עלים בגבעה' גידול עלים הידרופוניים, ששם תמצאו- חסה לליק, חסה סלנובה, מיקס עלים, בזיליקום, פטרוזליה, כוסברה כל סוגי ירקות העלים.

אלטמן ממושב גבעת יואב שבדרום רמת הגולן, דור המשך לחקלאים במושב, משתפת אותנו: "יש לי משתלה שאמא שלי נעמי (משתלת נעמי) הקימה לפני 45 שנה ואני ממשיכה אותה, לפני עשר שנים התחלתי לעסוק בגינון בתחום הפרטי. אני מתכננת, מקימה ומתחזקת גינות ולפני שנה וחצי הקמתי חממה הידרופונית לגידול עלים הידרופוניים.

ומוסיפה: "העסק זה ממש הבייבי החדש שלי (יש לי שני בנים 19 ו-17) אני מחוברת ומאוהבת בגידול הירקות פעמיים בשבוע, אני משווקת שיווק סיטונאי למסעדות ובתי קפה בכל הגולן ופעם בשבוע שיווק ישיר בגולן ובעמק הירדן.
אני דואגת לתת לכל ירק אהבה ומשם מגיעה התוצאה של ירקות מדהימים".

ששאלנו אותה מה המוצר הכי נמכר שלה, סיפרה: "כל מי שטועם פשוט מתמכר למוצר הכי הכי שלי, שהוא; מיקס עלים, פשוט שקית של עלים (3-5 סוגים שונים) מוכנים לסלט שאני משנה כל פעם לפי מה שאני בוחרת. זה מוצר מוקפד ביותר ונעשה באהבה גדולה."

'עלים בגבעה' גידול עלים הידרופוניים | צילום: באדיבות מיכל אלטמן

בנוסף לחקלאים יציגו אמנים ויוצרים מכל אזור משגב. מתחם יד 2 בו יוזמנו בני נוער מהישובים לרענן את הארון. האירוע לפני פסח נפלא לרכישת מתנות מיוחדות למארחים. שווה להגיע.

שוק איכרים מתוצרת הארץ במשגב | צילום: אלון לויטה

ומה עם האוכל? דוכן אוכל דרוזי עם עלי גפן וכרוב ממולא מג'דרה ומבחר מטעמים, פודטראק "ברונו ולולה" יגיעו עם ארוחות צהריים מפנקות לכל המשפחה, המבורגרים מעולים, ציפס ונקניקיות. יהיה טעים, שמח ומגוון.

אז נתראה? כולם מוזמנים לבוא לפרגן וליהנות.

חקלאים , אמנים ויצרנים המעוניינים להשתתף ביריד מוזמנים לפנות למשרד הפקה עברית במייל – Hafaka.ivrit@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות