fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע המורשת בישראל: פעילויות לחג החנוכה בכפר מסריק

הצגות לילדים, מופע ציפורי שיר בטקס הדלקת נרות ומופע של יוסי אלפי, כל זה בפעילויות שבוע המורשת בכפר מסריק, בימי חג החנוכה, בין התאריכים 10-18 בדצמבר 2020
שבוע המורשת בישראל | צילום: איתי בלסון
שבוע המורשת בישראל | צילום: איתי בלסון

שבוע המורשת בישראל, שמתקיים מידי שנה בחג החנוכה, הוא הזדמנות נהדרת לפגוש את העבר בשפה עכשווית ועדכנית, באמצעות מדריכים מיומנים, חוויות תוכן עשירות ומרתקות, מיצגים חדשים שמעירים את העבר לחיים ואתרים שמספרים את סיפורה של הארץ ומתיישביה לאורך ההיסטוריה.

משרד ירושלים ומורשת, רשות הטבע והגנים, המועצה לשימור אתרי מורשת ורשות העתיקות, אשר פועלים כל ימות השנה בשימור ובפיתוח המורשת ואתריה ובהעמקת הקשר בין תושבי הארץ לאתריה, מציעים גם השנה מגוון רחב של פעילויות לשבוע המורשת בישראל, שהוא שבוע השיא של פעילותם.

כל הפעילויות באתרים יתקיימו בהתאם להנחיות התו הסגול, בנוסף לפעילויות באתרים עצמם, יוכלו המבקרים ליהנות, לאורך כל היום, מפעילויות שיתקיימו גם ברשת.

הפעילויות שיתקיימו בתיירות כפר מסריק בשבוע המורשת:

אחת הדרכים המהנות לחוות את הרוח הקיבוצית של פעם היא במרכז מבקרים זה, המציג את סיפורו הייחודי של קיבוץ כפר מסריק.

באתר מסיירים במבנים קמרוניים משנות הארבעים שנבנו מלבנים אדומות תוצרת נעמן, צופים בסרט במרכז המבקרים, מבקרים בסנדלרייה האותנטית, בצריף הראשונים, בגלריית מוניו שבה מוצגת תערוכת נעמן פורצלן, ומשוטטים בשבילים בין המכבסה, הקומונה ובתי הילדים.

בנוסף לכך נוסעים או הולכים לגבעת הדייגים, המזמנת תצפית על אזור הגליל ועמק זבולון, שומעים את סיפורו המרתק של נחל נעמן ונהנים מנופי השדות החקלאיים ובריכות הדגים.

פעילות בשטח

הדלקת נר שני וקבלת שבת במופע ציפורי שיר

מתי: 11.12, שישי, בשעה 13:00

מחיר:  30 ש"ח

 

הצגה: ניצחון של גיבורים

מתי: 16.12, רביעי, בשעה 16:00

מחיר: 30 ₪

 

הצגה: אלאדין

מתי: 16.12, רביעי, בשעה 17:00

מחיר: 30 ₪

 

מופע של יוסי אלפי 

מתי: 17.12 , חמישי, בשעה 17:30

מחיר: 30 ₪

 

לפרטים נוספים ולהרשמה באתר – לחץ כאן! או בנייד ובמייל:

 052-5557271, efratsade@gmail.com

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות