fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולנוע לסרטי איכות נפתח באולם המופעים בכברי

המועצה האזורית מטה אשר פתחה אתמול (ד') רשמית את המסרטה - קולנוע לסרטי איכות באולם המופעים בכברי. משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "מרגש להיות כאן הערב בפתיחה הרשמית של המסרטה - קולנוע לסרטי איכות, אצלנו במועצה! לי אישית זה מזכיר את הילדות, את העבר ואת הדרך הנכונה והמרגיעה לצפות בסרטים טובים."
קולנוע לסרטי איכות נפתח באולם המופעים בכברי | צילום - RITVO PHOTOGRAPHY

קולנוע לסרטי איכות נפתח אתמול בערב, רביעי, באולם המופעים בכברי. הקולנוע נפתח בתמיכת מפעל הפיס ויהווה בית להקרנת סרטי איכות זוכי פרסים עבור כל תושבי מטה אשר והסביבה.

קולנוע לסרטי איכות נפתח באולם המופעים בכברי | צילום – RITVO PHOTOGRAPHY

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "מרגש להיות כאן הערב בפתיחה הרשמית של המסרטה – קולנוע לסרטי איכות, אצלנו במועצה! ואני כבר שמח להודות לבמאי הסרט שיוצג כאן הערב – יונה רוזנקיאר (בן קיבוץ יחיעם).

"יש אנשים שבטעות חושבים שעולם הקולנוע הוא רק בתוך הטלפון הסלולרי או המסך הביתי אבל אני מאמין שאין כמו לצאת מהבית כדי לרכוש תרבות. בין אם מדובר באירועי תרבות נפלאים ומגוונים שדאגנו להביא לתושבי מטה אשר לאורך הקיץ כולו ובין אם מדובר באירועים בתוך אולם וצפייה במסך עם פופקורן בצד. לי אישית זה מזכיר את הילדות, את העבר ואת הדרך הנכונה והמרגיעה לצפות בסרטים טובים. נדהמתי כששמעתי שהוכרזה ההקרנה על הסרט הערב ודיי מהר אזלו הכרטיסים ונפתחה הקרנה נוספת. זה הסימן הכי גדול בעיני לכך שאנשים מחפשים חוויה חדשה ורוצים מאד לצאת ולהתחבר עם תוכן איכותי".

קולנוע לסרטי איכות נפתח באולם המופעים בכברי | צילום – RITVO PHOTOGRAPHY

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות