fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פריז בשדרות הגעתון נהריה: 'CRU' כשאהבה ויין נפגשים

למי שטרם הספיק לחנוך את המקום, בר יין איכותי בשם 'קרו נהריה' נפתח בשדרות הגעתון בעיר ואתם מוזמנים לטעום וליהנות מחוויה אינטימית ומרגשת! 
"קרו" נהריה | צילום: תמר להב

"קרו" בעולם היין מתייחס לחלקה מיוחדת, חלקה שמופרדת משאר החלקות הסטנדרטיות, חלקה שמסיבה כלשהי מניבה ענבים טובים יותר. בנוסף הפירוש מצרפתית הוא חי, גולמי ונדיר. "קרו" הוא מסוג המקומות שהייתם מצפים למצוא בסמטאות פריז, מקום קטן ואלגנטי אבל לא מתיימר או מתנשא, מרכזי אבל חבוי ואינטימי.

"קרו" נהריה | צילום: תמר להב

למי שטרם הספיק לחנוך את המקום, הכירו את 'CRU NAHARIYA' – קרו נהריה, בר יין איכותי בשדרות הגעתון בנהריה. הבעלים של המקום הוא דניאל לזר (25) שף במקצועו וכיום השף של אחוזת משכית בלימן, דרכו החלה בגיל 16 בעולם הקולינריה ובגיל 20 עבר לתל אביב והתחיל לעבוד במיטב המסעדות בעיר ולמד בבית הספר המוביל לקולינריה "דנון".

בתחילת שנה שעברה לאחר משבר הקורונה, ולאחר טיול ארוך בצרפת שם גילה את ברי היין הקטנים והאפלוליים של סמטאות פריז, החליט ביחד עם ריטה ארוסתו לחזור לנהריה במטרה להקים בר מיוחד ואינטימי. "רצינו לבנות מקום כמו שאנחנו היינו רוצים לבלות בו, מקום יומיומי וכיפי אבל עדיין מדויק ולא מתפשר על איכות", מספר דניאל.

"קרו" נהריה | צילום: תמר להב

דניאל וריטה מוזגים את היינות שהם היו רוצים לשתות ומגישים את האוכל שהיו רוצים לקבל לצד יינות אלו, היינות מגיעים ממגוון יבואנים קטנים שמביאים את מיטב היינות מרחבי העולם- צרפת, איטליה, אוסטריה, ספרד, גאורגיה, ישראל ועוד.

הם נותנים ביטוי ליינות נדירים ומיוחדים שלא תתקלו בהם באזור לפני כן. מתוך אמונה לתת התמורה הטובה ביותר שאפשר להשיג ומרצון להנגיש את עולם היין בדרך כיפית, יומויומית וקלילה.

דניאל וריטה מספרים לנו: "בקרו' עשינו כל מה שביכולתנו כדי ליצור את האווירה המאוד ספציפית הזאת, מהפרט הכי קטן להכי גדול. הבאנו ספקיי יין שלא היו מגיעים מחוץ לתל אביב לפני כן, עיצבנו את הבר בסגנון אירופאי ובנינו תפריט אוכל וטאפסים מיוחדים שילווה את היינות שלנו. יש במקום רק 20 מקומות ישיבה כדי שנוכל לתת את השירות והיחס המרבי שלנו לכל לקוח, ולמצוא עבורו את המשקה שהכי יתאים לו והכל כדי לשמור על אינטימיות וחמימות".

"קרו" נהריה | צילום: תמר להב
"קרו" נהריה | צילום: תמר להב

אנחנו ממליצים לכם לתת קפיצה. אתם תהנו!

בכתובת: שדרות הגעתון 29 נהריה.

פתוח בימי שני עד שבת, בין השעות 19:30 עד 00:30 ובימי שישי החל מ-21:00

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות