fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב מדהים עם שלומי שבת, אהוד בנאי, זהבה בן ופבלו רוזנברג בלוחמי הגטאות

עונת הופעות הקיץ של מטה אשר באמפי LIVE לוחמי הגטאות נחתמה אמש (מוצ"ש) בהופעת שיא של מיטב הזמרים!
עונת הופעות הקיץ של מטה אשר | צילום Ritvo photography

זו השנה השניה של אירועי LIVE שערכה המועצה האזורית מטה אשר באמפי לוחמי הגטאות עם הפקות מושקעות ביותר במקום יפיפיה והיסטורי ושילוב מנצח של אמנים.

שתי ההופעות הקודמות בסדרה כללו את ההופעות של אמיר דדון שאירח את להקת מיומנה – היוצר בעל הקול העמוק והייחודי, הוא השם החם ביותר ברוק הישראלי העכשווי.

עונת הופעות הקיץ של מטה אשר | צילום Ritvo photography

אמיר דדון הוא אחד הזמרים העסוקים והמבוקשים, עם אנרגיה מטורפת וטונות של סטאר קוואליטי, רצף להיטים ושלושה אלבומים מצליחים. ביחד עם להקת מיומנה – הרכב הכישרונות המפורסם בנוי מקבוצת אמנים מרחבי העולם, כל אחד מרקע שונה ועם מגוון כישרונות שעם השנים הפכו את מיומנה להיות סמל תרבות בישראל ומסביב לעולם. המופעים של מיומנה ידועים בשילוב של קצב, ריקוד, אורות, מוזיקה והומור.

ואת ההופעה של עידן עמדי מהזמרים היוצרים המוערכים ביותר בעשור האחרון בתעשיית המוסיקה, שהגיע לאמפי לוחמי עם מופע חדש והביא לבמה את ההוויה הישראלית במיטבה! שילוב של שירים קצביים ובלדות שלא יכולות לפספס אף אוזן בקהל הישראלי: "חלק מהזמן", "עכשיו כולם רוקדים", "בזמן האחרון", "אני רוצה", "אלייך", "תשליך", "כאב של לוחמים" ועוד רבים וטובים.

עונת הופעות הקיץ של מטה אשר | צילום Ritvo photography
עונת הופעות הקיץ של מטה אשר | צילום Ritvo photography

ואמש בהופעה שחתמה את סדרת האירועים היתה התרגשות מיוחדת. ערב מדהים עם הגראנד פינאלה של הופעות הלייב בלוחמי הגטאות עם אמנים אדירים אחד אחד: שלומי שבת – אהוד בנאי זהבה בן – ו פבלו רוזנברג שגרמו לקהל לעמוד על רגליו ולהתרגש ביחד.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "ההופעה אמש היתה מאד מרגשת וזה ניכר אצל כל מי שהגיעו. תודה למחלקת התרבות של המועצה האזורית מטה אשר ולחברה הכלכלית מטה אשר הנגשת תרבות מהמעלה הראשונה ותודה לכם תושבי מטה אשר והסביבה, חובבי תרבות ומוזיקה שתמיד אוהבים להגיע, לחוות ולשמוח".

עונת הופעות הקיץ של מטה אשר | צילום Ritvo photography

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות