fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סי קלאב: מקאנטרי נהריה למועדון הספורט הכי נחשב בצפון

נדב מאירסון חוזר לעיר הולדתו לטובת מועדון ספורט שיש בו הכל. מחדר כושר מפנק ומערכת חוגים מצוינת ועד מסעדה איכותית, פעילות ימית וגם ספא יוקרתי. הפתיחה בינואר ומעתה ניתן לרכוש מנוי במחיר של פריסייל. כל מה שרציתם לדעת על נדב וגם מה מצפה לכם בסי קלאב – מועדון הספורט הגדול בעיר
סי קלאב נהריה

אחרי שכבש את תל אביב, חזר נדב מאירסון לעיר הולדתו, נהריה, כדי להשפיע ולהעניק לתושבי העיר והסביבה מועדון ספורט ברמה הכי גבוהה שיש, לא פחות מהמועדונים האקסקלוסיביים בארץ ובעולם, עם מתקנים חדשים, מערכת חוגים מלאה, שתי בריכות שחיה, פעילות ימית מאתגרת, חדר כושר משודרג, סאונה, ג'קוזי, ספא חדש, מסעדה איכותית ופעילויות תרבות ופנאי לכל המשפחה, בכל שעות היום.

נדב: "קאנטרי נהריה משנה את שמו לסי קלאב ויציע, החל מחודש ינואר הקרוב, מקום שהוא בית לכל המשפחה, עם כל הפסיליטיז המפנקים".

נדב מאירסון גדל בשכונה החקלאית "רסקו" בנהריה והתחנך אצל מאמן הקרטה האגדי אריה פרקש. אחרי הצבא הגיע לעולמות הכושר בתל אביב ולנו הוא מוכר מתוכניות הטלוויזיה "לרדת בגדול" ו"המאמנים". בעברו היה פנליסט קבוע בתוכניות בוקר, מאמן של סל'בים ומוכר בחוגים של האלפיון העליון.

נדב מאירסון | צילום: ניר סלקמן

בהמשך, פתח רשת מכונים מצליחה בשם PURE, ניהל רשתות אחרות וייעץ לפרויקטים בארץ ובעולם. היום הוא מאמן מנטלי כי "אנשים שרוצים לרדת במשקל צריכים לעבוד על הפן המנטלי, על המוטיבציה, על ההתמדה, על ההצלחה ומה עושים כדי לא להישבר. אני מלווה אנשים בדרך אל שינוי. מלמד איך שוברים פרדיגמות ואיך לעוף גבוה. משפט שאמר לי אבי בגיל צעיר 'לא משנה מה אתה עושה, תעשה אותו הכי טוב שאתה יכול' הוא נר לרגליי עד היום".

נדב מלווה אנשים בתחום הכושר, ספורטאים, וכן, מלווה ארגונים, חברות וסטארטאפיסטים לשינוי תודעתי. את ההסבה לתחום המנטלי עשה במכון אדלר והשלים התמחות בפסיכולוגיה של הספורט.

מה החזיר אותך לנהריה?

"קאנטרי נהריה עבר לאנשי עסקים מוכרים בנהריה, שמנהלים את חופי אכזיב ובצת, מבינים בתרבות הפנאי ויודעים מה הקהל רוצה. אני מביא את ניסיוני כאיש כושר, איש wellness, בעל מוניטין בהקמת מועדוני כושר ואני מלווה את הקאנטרי בתהליך של מתיחת הפנים העצומה הזאת והפיכת המקום למועדון יוקרתי. זאת ההזדמנות שלי להחזיר לעיר הולדתי משהו ממה שקיבלתי בה בילדות".

למה סי קלאב?

"כיון שהוא בקרבת הים ואני רואה בחזוני מועדון אקסקלוסיבי לכל המשפחה. חוגים חדשים, טיפולים לגבר ולאישה, פעילויות רבות בחוף הים, מדשאות לקטנטנים, עם חשיבה על כל פרט וצוות מנוסה שיעמוד לרשות הציבור בכל שעה".

מאירסון (47) בזוגיות עם מיכל, אב לשתי בנות, מתגורר בחיפה ומנתב את זמנו בין נהריה לתל אביב. "משפט שאני אוהב להשתמש בו הוא: 'מטרת המסע הוא לא לגלות מקומות חדשים אלא לחזור לאותו מקום ולראות אותו בעיניים חדשות' וזה מה שאני מביא לעיר, חדשנות, איכות וכיף.

בימים אלה ניתן לרכוש מנוי במחירי פריסייל אטרקטיביים מאוד. מהרו להירשם וליהנות ממגוון הפינוקים לכל המשפחה.

סי קלאב, רח' המעפילים 5 נהריה.

טל' ליצירת קשר: 5886*

למעבר לפייסבוק סי קלאב >> לחצו כאן << 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות