fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדהים: אביב היימר מזמין ניצולי שואה, מעוטי יכולת ואנשי הגיל השלישי להתאמן אצלו בחינם

אביב היימר, פיזיותרפיסט ומאמן כושר מוסמך, מספר שזיהה צורך באוכלוסייה ספציפית והחליט לפתוח את הסטודיו שלו שנמצא בנהריה במתכונת מיוחדת. היימר: "פעמיים בשבוע אצלי בסטודיו, ניצולי שואה, מעוטי יכולת והגיל השלישי (אזרחים ותיקים), ללא עלות וללא התחייבות. מוזמנים להגיע".
אביב היימר, פיזיותרפיסט ומאמן | צילום: אודליה שני

לאחר ניסיון וותק של שנים, והצלחות רבות כפיזיותרפיסט, מאמן ומתאמן, אביב היימר החליט שלכל אחד מאיתנו יש את הפוטנציאל להנות מהגוף שלו ואפילו להיות אתלט.

בשנה האחרונה היימר מנהל סטודיו שיקומי ופרפומנס (שיפור ביצועים) בנהריה, שנותן מענה לכל מי שמעוניין להתאמן. צעירים, מבוגרים, עם בעיות אורתופדיות, פציעות ספורט, כשיקום לאחר ניתוח ועוד.

אביב היימר, פיזיותרפיסט ומאמן | צילום: אודליה שני

בסטודיו שלו יש טיפולי מגע ופיזיותרפיה, יש אימונים – אבל אין תירוצים! מתאמנים בקבוצות קטנות או באחד על אחד ומקבלים גם טיפולים אם צריך. כל העניין הוא להתאמן (בהדרכת פיזיותרפיסט!) עם פציעות כדי להשתקם.

החודש, לאחר שזיהה היימר צורך באוכלוסייה מסוימת, החליט לפתוח את הסטודיו שלו במתכונת מיוחדת.

פעמיים בשבוע, בשלישי ב-11:00 ובשישי ב-09:00, קבלת קהל חינם ל-3 אוכלוסיות בלבד:

1.ניצולי שואה.

2.מעוטי יכולת.

3.הגיל השלישי (אזרחים ותיקים)

הוא משתף אותנו: "המטרה שלי היא להראות לכולם שבאמצעות אבחון מדויק וכלים להתנהלות ותרגול לבד בבית-אפשר לשפר את איכות החיים בצורה משמעותית! פשוט להגיע, לשתות קפה ולהתייעץ על מה שמפריע לכם. תוכלו לבדוק את שיווי המשקל שלכם, לנסות תרגיל או שניים ולצאת עם יכולת לעשות משהו בעצמכם, כדי לשפר את המצב והתפקוד שלכם. המפגשים הם ללא עלות וללא שום התחייבות ונועדו לשם הכוונה בלבד-הם לא במקום טיפול רפואי במידה ונדרש. אני מציע עבורך מסלול בבנייה אישית. אני יודע שלכל אחד מאיתנו יש את הפוטנציאל להנות מהגוף שלו ואפילו להיות אתלט".

אביב היימר, פיזיותרפיסט ומאמן | צילום: אודליה שני

ולכל מי שחפץ באימונים, לחזור לכושר ולחזור לשגרה בריאה, אתם מוזמנים לפנות לאביב והוא כבר ידאג לכם.

ליצירת קשר עם אביב בנייד: 050-4303650

או באתר >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות