fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דפנה טלמון בתערוכה חדשה: "אתם תושבי נהריה ומחפשים אהבה? היכנסו"

במהלך חודש ספטמבר האמנית דפנה טלמון נמצאת בנהריה ותעבוד על פרויקט הצילומים החדש שלה Love&Peace Nahariya. היא מזמינה את תושבי נהריה (מעל גיל 18) להשתתף בתערוכה ולמצוא אהבה. והכל מתקיים ללא עלות.
דפנה טלמון | צילם: עדי קראוס

הכירו את דפנה טלמון, אמנית הרסידנסי של גלריה מגדל המים בנהריה, שתגיע במהלך חודש ספטמבר למספר ימים בהם היא תעבוד על פרויקט הצילומים החדש שלי Love&Peace Nahariya.

היא משתפת: "אני מזמינה את תושבי נהריה להשתתף ביצירה החדשה שלי, הקאץ׳? בא לכם למצוא אהבה! ואתם מעל גיל 18? הגעתם למקום הנכון. תושבי ותושבות נהריה, פנויים ופנויות, בכל גיל, מין, מגדר והעדפה מוזמנים ליצור איתי קשר. נתאם פגישה, שיחה וסט צילומים.

"תמונה של המשתתפים תופיע בתערוכה שתפתח ב-21.9.22. את יתר התמונות יקבלו המצולמים ללא עלות כמובן, לשימושם הפרטי. אני מאמינה שיופיו הפנימי של המצולם ניבט ביופיו החיצוני וזה מה שאני עושה בצילומים שלי.

כבר בשבוע הראשון שמתי לב, שהפונים הם כמעט אך ורק פונות, ואני תוהה, ממה הם מפחדים? אשמח לשוחח, לספר על הפרויקט ועלי, וכן למצוא מצולמים נוספים זה פרויקט סופר חיובי, והמצולמים יזכו פעמיים. כמובן, גם באהבה."

בשלישי הבא דפנה טלמון מרצה במרכז צעירים בעיר

"בשלישי הבא, ארצה במרכז הצעירים – על החיים והאמנות שלי. איך אירוע משנה חיים, אכן שינה את החיים שלי. ואני מזמינה אתכם, ביום ג׳ ה-6.9 בשעה 19:00. ללא תשלום!"

קצת על טלמון

דפנה טלמון היא אמנית רב תחומית העוסקת בצילום, מיצב, וידאו, פרפורמנס. בעלת תואר ראשון (אונ׳ ת״א) ושני בגיאוגרפיה, עם התמחות בתכנון עירוני (אונ׳ העברית), בוגרת התכנית ללימודי המשך באמנות, המדרשה. בתנועה היפר אקטיבית מתמדת במרחב, מאתגרת צורות ואופני חיים. בעבודותיה חשובה לטלמון האינטרקציה החברתית, היא בוחנת קשרים ופרידות, שגרת יום יום למול טקסים, את מושג החופש ואת מושג הבית. היא שואלת שאלות הנוגעות לאורח חיים, לתרבות השפע, למינימליזם, לרגשות העולים מגיבוב חפצים, לתחושת שחרור, לחלומות. מציגה בארץ ובעולם, בין המקומות בהם הציגה – יריד צבע טרי, ביאנלה לאמנות טוקיו, זומו, מוזיאון לאמנות עכשווית קרקוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות