fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת אופיס דיפו פותחת סניף חדש בנהריה ומזמינה אומנים למיזם אומנות חדש "יוצרים תקווה"

החנות החדשה של אופיס דיפו הוקמה בהשקעה גדולה ומביאה בשורה גדולה לאמנים וחובבי האמנות בצפון
אופיס דיפו סניף נהריה | צילום: יח"צ

אופיס דיפו, רשת הקמעונאות העולמית, מספקיות צרכי המשרד הגדולות בישראל מתחדשת ופותחת סניף חדש בקניון הצפון בנהריה (קניון עופר נהריה). הסניפים החדשים של אופיס דיפו הם חלק ממהלך רשתי לריענון הרשת ויצירת קונספט רוחבי חדש עם נראות חדשנית ומרגשת.

אופיס דיפו סניף עכו | צילום: יח"צ

הסניף החדש בנהריה מצטרף לסניף הצפוני בעכו (החרושת 2, עכו) שהתחדש בנראות מרשימה גם הוא בחודש האחרון ולסניף החדש בקניון אורבן צים במעלות.

אופיס דיפו סניף מעלות | צילום: יח"צ

הסניף יציע מוצרים של מגוון מותגי הטכנולוגיה, ציוד משרדי, ריהוט משרדי, מדפסות ומתכלים, מחשבים ואביזרי מחשב וגולת הכותרת: חומרים ואביזרי אומנות, מבית "ארטא", אותה רכשה אופיס דיפו בשנה האחרונה. בשנה האחרונה לאחר רכישתה על ידי קבוצת הרכב UMI הרשת ממציאה את עצמה מחדש עם המגוון שהיא מציעה, הנראות החדשה, ושפה חדשה שהיא מייצרת בשירות ובמכלול הפתרונות לעסקים ופרטיים. סניף זה מצטרף ל-38 סניפים מרכזיים נוספים באופיס דיפו ושכוללים כיום, גם שני סניפי אומנות מבית ארטא.

אופיס דיפו סניף נהריה | צילום: יח"צ

מוצרי האומנות שיוצעו בחנות יהיו מגוונים ויכללו בעיקר את המותגים הבלעדיים שאופיס דיפו מייבאת לישראל: FABER CASTELL, WINSOR & NEWTON, FABRIANO, MONTANA ועוד.

מיזם "יוצרים תקווה"

נוכח המצב, אופיס דיפו (שהיא היום גם ארטא) בשילוב עמותת "עיגול לטובה" יצרו את מיזם "יוצרים תקווה", לקהילת האומנות בצל המלחמה. על פי המיזם כל אמן מוזמן ליצור ברוח הימים האחרונים ולהעלות את היצירה שלו לאתר האינטרנט של החברה, וכל ההכנסות ממכירת היצירות ייתרמו על ידי עמותת עיגול לטובה למי שזקוק לכך בעת הזו.

למעבר ליצירות שנתרמו >>לחצו כאן<<

בנוסף, לרגל הפתיחה לקוחות החנות יוכלו ליהנות ממחירים "ללא מע"מ" למגוון עצום של מוצרי הרשת למשך ארבעה ימים, בין התאריכים- 12-16.11.23.

שלומי עמר, מנהל איזור צפון של הרשת: "שנים רבות שאני עובד בעולם הקמעונאי אבל את מה שעשתה אופיס דיפו בשנה האחרונה, לא ראיתי בחיי. הרשת הפכה לכח מוביל בתחומים שבהם היא פעילה, התחילה למכור בקצב מוגבר לעסקים, הקימה אתר אינטרנט חדש ומרשים, התחילה לבצע ייבוא עצמי ושינתה את החוויה ללקוחות עם חנויות שהוקמו או שעברו שיפוץ ונותנות חוויה של דיוטי פרי, לא פחות. כמי שגר ועובד שנים באיזור הצפון, אני מברך על השותפות שלנו עם קבוצת עופר, שמצליחה בכל מקום שבו נעשתה ולכן גם כאן, החלטנו שנכון ללכת עם קבוצת עופר על הקניון שרכשו בעיר נהריה, שהיא עיר חשובה מאד בצפון וראוי שלתושביה תהיה גישה לכל מה שהרשת שלנו יודעת היום להציע"

למעבר לאתר אופיס דיפו >> לחצו כאן<<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות