fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סי קלאב נהריה מציגים: BLACK ROOM הדבר הבא בתחום הפיטנס בארץ!

בתחילת חודש מרץ נפתח במועדון הספורט סי קלאב נהריה, מתחם כושר בקונספט בינלאומי, ה- black room, שיציע לכם 150 מ"ר של מתקנים משולבים בשיטת אימון חדשנית, אליה לא תוכלו להישאר אדישים. בסוף כל אימון מחכה לכם מסיבה אמיתית, לצד, אימון תחנות מבוסס מדע שלא ייתן לכם לנוח. בואו ליהנות מהאנרגיות ולהתרשם מהדבר הבא בעולם הכושר וגם מבצע השקה מיוחד
סי קלאב החדש בנהריה | צילום: יח"צ

מועדון הספורט סי קלאב, שפתח שעריו לפני כחודשיים לתושבי נהריה והסביבה, מציע לכם שיטת אימון חדשנית אשר תגרום לכם לצאת מהבית, להגיע בכיף לאימון בכל שעה ביום ולהרגיש שהשמיים הם כבר לא הגבול.

לדברי נדב מאירסון, ממקימי מועדון סי קלאב ומי שמוכר לנו מתוכניות הטלוויזיה "לרדת בגדול״, ״המאמנים״ ונחשב לאחד מאושיות הכושר בארץ: "כולנו מודעים לכך שהחלק הקשה באימון הוא לצאת מהבית. עצם המחשבה גורמת לרבים לוותר. השיטה החדשה והמקצועית שלנו תגרום לאנשים לרצות לצאת מהבית וברגע שיגיעו, אנחנו נדאג לזה שיוציאו את המקסימום מעצמם".


מדובר בסטודיו שגודלו 150 מ"ר, מעוצב להפליא, עם מיטב מתקני הכושר החדישים. אך מה שמיוחד במתחם זה הוא השיטה בה מתבצעים האימונים עצמם. השיטה נקראת "Black room" – שיטה המבוססת על חמשת המרכיבים העיקריים בכושר: כוח, אירובי, אירובי עם התנגדות, מתיחות גמישות ואקססוריז שכולל trx, חבלים, עליות וירידות על קופסה ועוד. כל אימון מורכב ממנעד שונה של חמשת המרכיבים ובסוף כל אימון מתקיימת מסיבה אנרגטית וסוחפת.

נדב: "לכל חדר כושר ישנם יתרונות וחסרונות. החיסרון מבחינתי הוא שאנשים הולכים לאיבוד ועל מנת לראות תוצאות צריך מאמן כושר צמוד או להיות מחובר לתוכנית שמשתנה ומתפתחת בהתאם לקצב האישי של כל אחד. דבר נוסף, האימון בחדר כושר הוא לא קבוצתי ויש אנשים רבים שמרגישים נוח בקבוצה ובאימון שלוקח אותך אל הקצה.

בשיטה החדשה שלנו, בכל אימון חווים את כל מרכיבי הכושר ברמות שונות. אימון אחד כולל יותר כוח ואימון אחר כולל יותר אירובי. החדר הוא חדר מיוחד שכולל את כל מרכיבי הכושר. קרי, יש הליכונים ומתקני ספינינג למרכיב האירובי, שקי אגרוף ומכונות חתירה למרכיב ההתנגדות, קופסה אישית למשקולות למרכיב הכוח וכדומה. כך שכל אימון מתחיל בחימום, ממשיך לכוח, אירובי, אירובי התנגדות ומיקס של הכל יחד. המיקס הוא אטרף של מסיבה ממש עם עמדת די.ג'יי ואנרגיות מטורפות".

מהם היתרונות של השיטה?

נדב: "אנחנו פשוט מביאים את האנשים לקצה היכולת שלהם באמצעות בניית תוכנית אישית עם הדרכה אחד לאחד של מה צריך לעשות. האימונים פונקציונליים, בלי משקלים כבדים, מתאימים לכל אחד, בקבוצות קטנות, המדריך המקצועי שלנו יבצע התאמת אימון לכל מתעמל בהתאם לרמת הקושי שלו. בסוף כל אימון יש את ה-black, שזו מסיבה שכוללת שימוש בכל התחנות ברמת קושי גבוהה ומהנה. וכן, בכל יום שישי מתקיימת במתחם Black Friday – מסיבה מהרגע הראשון ועד האחרון, שכוללת קומבינציה של כל התרגילים".

מי מופקד על ניהול המתחם?

"לניהול המתחם החדש בחרנו את המדריך הנהרייני הסוחף לירן ששון כהן. לירן ינהל את הסטודיו עם צוות מדריכים ומדריכות מהטובים בצפון. בנוסף, נארח מאמנים מובילים מכל הארץ לאימונים מיוחדים".

שיטת ה- Black Room נפוצה מאוד באירופה ואת האדפטציה לקהל המקומי ביצע נדב, בהתבסס על ניסיונו הרב בעולם הכושר. בצמוד למתחם זה ייפתח גם חדר ספינינג חדש ומתחם נפרד לפילאטיס מכשירים. בהמשך, אף מתוכננים זיכיונות למתחמי כושר נוספים ברחבי הארץ.

מועדון הספורט סי קלאב מציע לקהל לקוחותיו מתקנים חדשים, מערכת חוגים מלאה, שתי בריכות שחיה, פעילות ימית מאתגרת, חדר כושר משודרג, סאונה, ג'קוזי, ספא חדש, מסעדה איכותית ופעילויות תרבות ופנאי לכל המשפחה, לאורך כל שעות היום.

סי קלאב נחשב היום לאחד המועדונים היוקרתיים והאקסקלוסיביים בצפון וכאמור, החל מחודש מרץ האחרון תקבלו את השיטה החדשנית, המקצועית, הכיפית והייחודית, שתיקח אתכם אל הקצה.

בואו ליהנות ממנוי פרמיום, שכולל את ה – Black Room, חדר כושר סי קלאב, חדר ספינינג, מערכת חוגים, שתי בריכות וספא במחירי השקה אטרקטיביים והתוצאות ידברו בעד עצמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות