fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך סניף חדש ומפואר של רשת 'סופר ספיר' בשדרות הגעתון בנהריה

טקס גזירת סרט וחנוכת הסניף החדש של 'סופר ספיר' התקיים במעמד ראש העיר ובנוכחות תושבי נהריה שהגיעו ליהנות ממגוון מבצעים, טעימות בשרים של ׳נתח קצבים׳, אוכל מוכן של הפרלמנט - בית אוכל גלילי שיימכר בסניף וטעימות יינות ייחודיים. הכל במצב רוח חגיגי במיוחד.
רשת 'סופר ספיר' בשדרות הגעתון בנהריה | צילום: יח״צ

במעמד חגיגי נחנך בשדרות הגעתון בנהריה סניף ייחודי של רשת 'סופר ספיר' המציע חוויה קולינארית בסטנדרטים בינלאומיים ובמחירים המשתלמים בישראל.

רשת ׳סופר ספיר׳ הינה רשת ארצית המפעילה כ-40 סניפים ברחבי הארץ ביניהם חנויות בוטיק שכונתיות וקטנות לצד מגה סניפים בגודל אלפי מטרים. בסניף החדש בנהרייה יתקיים שיתוף פעולה עם רשת ׳נתח קצבים׳ הארצית המתמחה במכירת בשר ועופות מקוצבים וטריים ובעלת מפעל ייצור ייחודי שנותן מענה נרחב בכל קטגוריית הבשר כולל בשרים קפואים.

הסניף יציע בנוסף מוצרי אוכל מוכן של רשת הפרלמנט, בית אוכל גלילי של השפים שי לוינשטיין וצחי אלבז המתמחים באוכל גלילי משובח, ובכך הצרכנים יוכלו ליהנות מחוויה קולינריה ייחודית מידי שבוע. בסניף החדש הושקע כסף רב בהתאמות ובשיפוץ המקום על מנת להעניק את החוויה המושלמת לקהל הלקוחות. באירוע נכחו תושבי העיר, ראש העיר רונן מרלי, עו"ד אלחיאני דודו מנכ"ל העירייה, מנהלי המחלקות השונות של העירייה, אורן ספיר מבעלי הרשת ׳סופר ספיר, נחום שמש סמנכ״ל רשת ׳סופר ספי׳ר, ארז שמע מנהל הנכסים של קבוצת ריאליטי ותומר רפאל, מנהל פרויקטים ופיתוח עסקי במחלקת ניהול פרויקטים של קבוצת ריאליטי.

מימין לשמאל: ארז שמע, תומר רפאל, ראש עיריית נהריה רונן מרלי ואורן ספיר, מבעלי סופר ספיר | צילום: יח״צ

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״אני מברך על פתיחתו של כל עסק חדש בעיר נהריה, בירת הגליל המערבי, ובפרט בשדרות הגעתון, שדרת העסקים הראשית בעיר שלנו. מודה לקבוצת ריאליטי ולרשת סופר ספיר על שיתוף הפעולה בפתיחת הסניף שייתן שירות לתושבי העיר והאזור כולו."

אורן ספיר, בעלי הסניף החדש מסר: ״אנו ברשת ׳סופר ספיר׳ שמחים ונרגשים להגיע לעיר המדהימה נהריה. נהריה היא עיר עם אופי מיוחד, יש כאן תושבים חמים ומגוונים, זאת עיר ים, שוקקת בקולינריה ואווירה ייחודית ואנחנו גאים להצטרף למרקם המיוחד שלה. בטוחים שנדע לדאוג ללקוחות בחווית קנייה ייחודית. שיהיה לכולנו הצלחה והמשך עשייה פוריה. ״

תומר רפאל, מנהל פרויקטים ופיתוח עסקי במחלקת ניהול פרויקטים של קבוצת ריאליטי אמר: ״ראש העיר וריאליטי ערים לצרכי התושבים, מתוך ראייה של פיתוח האזור כולו לקראת העתיד לרווחת התושבים. איתרנו שוכר מוכר ומצוין בשם ׳סופר ספיר׳ שיענה על צורכי התושבים וייצר המשך פעילות רציפה של מכירת מזון במקום. בריאליטי אנחנו שמים דגש גם על פיתוח הנכס בזמן הווה לצד תכנון קשוב ומיטיב עם סביבת הנכס ביניהם התושבים ובעלי עסקים, ולכן חשוב לנו לפעול יחד עם התושבים והעירייה בכל צעדי התכנון, ואנחנו מברכים על השותפות הקיימת עם נהריה, וחוגגים יחד איתם את פתיחת הסניף החדש!״

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות