fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בנהריה: טיפולי האסתטיקה המתקדמים ביותר תחת קורת גג מקצועית אחת

הצרת היקפים, המסת שומן, העלמת צלוליט, טיפול בצלקות, באקנה ובפוסט אקנה, הסרת שיער בלייזר במכשיר חדשני וללא כאבים ושורה ארוכה של טיפולי אנטי אייג׳ינג מתקדמים ופתרונות טכנולוגיים לבעיות שונות  – מכל אלה ועוד תוכלו ליהנות עכשיו בקליניקה של ד"ר מוניר מולא, שנפתחה לאחרונה בקניון נהריה. המחירים הגיוניים ומתחשבים, ותנאי התשלום מותאמים ליכולות של כל לקוחה ולקוח. הייעוץ ניתן ללא עלות
מולא קליניק נהריה | צילום: באדיבות הקליניקה
נשות נהריה, עכו, הגליל המערבי והצפון כולו, יש לנו בשורה נהדרת בשבילכן. בקומה השנייה של קניון נהריה (קניון הצפון לשעבר) נפתחה לאחרונה "ד"ר מולא קליניק" – קליניקה לאסתטיקה רפואית, שמציעה תחת קורת גג אינספור טיפולים מכף רגל ועד ראש בטכנולוגיות הכי מתקדמות, ולנו יש הרגשה שזה בדיוק מה שחיכיתן לו.
מולא קליניק נהריה | צילום: באדיבות הקליניקה
מולא קליניק נהריה | צילום: באדיבות הקליניקה

הקליניקה – בניצוחו של ד"ר מוניר מולא ובניהולה של בתו, ריטה מולא, כשלצידם צוות מקצועי ומסור – מצוידת במכשור הכי חדשני בתחום האסתטיקה הרפואית. הטיפולים הניתנים בקליניקה, שהם, כאמור, רבים ומגוונים, נותנים מענה ופתרון למכלול של בעיות, שמטרידות לא מעט נשים, וכן… גם גברים.

ד"ר מוניר מולא ובתו, ריטה מולא | צילום: באדיבות הקליניקה

כך, למשל, מכשיר מתקדם בשם "אקסנט פריים", המצויד במספר ידיות, כאשר לכל ידית ייעוד אחר, מטפל בהצרת היקפים, המסת שומן, צלוליט, מיצוק עור הפנים, צלקות, אקנה ופוסט אקנה, קמטוטים, פיגמנטציה ועוד.

מכשיר חדשני נוסף, שבו מצוידת המרפאה, הוא ה"סופרנו טיטניום", המילה האחרונה בתחום הסרת השיער בלייזר. הטיפול במכשיר זה הוא מהיר ונמשך זמן קצר (30-15 דקות), וייחודו הוא בכך שהוא מתאים לכל גוני העור, ואתם יכולים להגיע לטיפול גם שזופים. הודות לידית הקרח של המכשיר, הטיפול אינו כרוך בכאבים, ולכן הוא מתאים גם לילדים ונערים.

מולא קליניק נהריה | צילום: באדיבות הקליניקה

בנוסף, שתי קוסמטיקאיות מקצועיות שעובדות בקליניקה מעניקות טיפולים לריענון וחידוש עור הפנים, ואתם יכולות ויכולים לבחור בין טיפול פנים קלאסי לבין טיפול פילינג עמוק.

לפגישת ייעוץ בקליניקה או בטלפון ללא עלות. השאירו פרטים:

ויש גם הזרקות

מעבר לכל הטיפולים האלה, והם רבים, מבוצעים בקליניקה מגוון טיפולים נוספים, עליהם מופקד ד"ר מולא. הכוונה, כמובן, היא לטיפולי ההזרקות למיניהן, וכן. גם בתחום זה יש לא מעט חידושים. לדברי ד"ר מולא, הודות לטיפולי האסתטיקה החדשניים, שנותנים תוצאות יוצאות מן הכלל, שיעור הניתוחים הפלסטיים ירד בשנים האחרונות בכ-80 אחוזים, וכיום יותר ויותר נשים מעדיפות לוותר על סכין המנתחים.

מולא קליניק נהריה | צילום: באדיבות הקליניקה

 

ד"ר מולא, מה קורה לעור הפנים שלנו ככל שאנחנו מתקדמים עם הגיל?

"אף אחד מאיתנו לא נשאר עם עור של תינוק. הזדקנות העור, שהיא תהליך טבעי, מתחילה לתת את אותותיה במחצית שנות ה-20, וככל שהשנים חולפות איכות העור נפגמת. אם מתחילים בטיפולים אסתטיים בגיל מוקדם ומחדירים לעור חומרים שחיוניים לו ושהוא זקוק להם, רעננותו של העור, חיוניותו ומרקמו נשמרים. אנחנו אמנם לא מחזירים את גלגל השנים אחורה, ואישה בת 50 או 60 לא תחזור להיות בת 20, אבל עור הפנים שלה יישמר רענן, קורן וזוהר. גם בנשים בשנות ה-70 וה-80 התוצאות פשוט מדהימות. אני גם לא אומר שבחורה בגיל 25 צריכה להזריק בוטוקס, ממש-ממש לא, יש טיפולים אחרים לשמירה ורענון עור הפנים".

לאחר שלושה טיפולים, המסת שומן בטנית על ידי טכנולגיית אולטרה סאונד וגלי רדיו | צילום: באדיבות הקליניקה

אתה יכול לפרט אילו טיפולי אנטי אייג'ינג, מלבד בוטוקס, אתה מבצע בקליניקה?

"הטיפולים המובילים כיום הם טיפולי בוסטרים של קולגן. קולגן הוא חלבון שמיוצר בגוף האדם לאורך שנות החיים. כ-80 אחוז מהקולגן מיוצר בעור הפנים, אולם החל מסביבות גיל 25 קצב ייצורו הטבעי בעור הולך ופוחת. הטיפולים שניתנים כיום מעודדים את ייצור הקולגן בעור גם בשנות החיים המאוחרות. אחד הטיפולים החדשניים ביותר בתחום ושמבוצעים בקליניקה שלנו נקרא 'סקולפטרה' (SCULPTRA). בטיפול הזה מוזרק לעור חומר המעודד ייצור של סיבי קולגן טבעיים, התורמים לשיפור משמעותי במראה העור.

"לצד זה, יש, כמובן, טיפולי פילרים של חומצה היאלרונית להעלמת קמטים וקמטוטים ברקות, בלחיים, בלסת ובאזור השפתיים וטיפולי בוטוקס. מילוי שפתיים על ידי חומצה היאלרונית, למשל, היא פעולה שאורכת רבע שעה, אינה כרוכה בכאבים והתוצאות הן מרשימות ומיידיות. ויש את טיפולי החוטים, שמאוד מקובלים כיום ונותנים מענה נהדר למתיחת עור הפנים בלי צורך בניתוח. החוטים מרימים ומותחים את העור, התוצאות הן מיידיות, וההחלמה היא קלה ומהירה".

טיפולים חדשניים נוספים שמבוצעים בקליניקה: העלמת עיגולים כהים מתחת לעיניים, שזו בעיה מוכרת שמטרידה רבים, ופיסול אף. בהקשר זה ד"ר מולא מדגיש, כי בקליניקה לא מבוצעות פעולות ניתוחיות, וכי כל החומרים במרפאה בטוחים לשימוש ומאושרים על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי.

לאחר חמישה טיפולים לחידוש העור (אקנה) | צילום: באדיבות הקליניקה

גם בהשמנת יתר מטפלים בקליניקה, ומלבד הטיפול במכשור המתקדם להמסת שומן, מוצע בקליניקה תכשיר ייחודי, הנושא את שמו של ד"ר מולא ואושר על ידי משרד הבריאות. לדברי ד"ר מולא, התכשיר תורם להרזיה טבעית לחלוטין ונותן תוצאות מופלאות.

בטווח הקרוב והרחוק יוכנסו לקליניקה טיפולים חדשניים נוספים, בהם מכשיר להמסת שומן בטני, מכשיר להעלמת ורידים ברגליים ועוד, כך שבהחלט יש למה לחכות.

ב"מולא קליניק" מודעים היטב ליוקר המחיה המעיק על משפחות רבות. לכן, כל הטיפולים מוצעים במחירים סבירים ביותר, כשתנאי התשלום מתחשבים ביכולות של כל מטופלת או מטופל. הטיפול הוא סופר-מקצועי והיחס הוא חם ואישי, והייעוץ ניתן ללא עלות.

על ד"ר מוניר מולא

ד"ר מוניר מולא, מומחה ברפואת משפחה ורופא משפחה בשירותי בריאות כללית, סיים את לימודיו באוניברסיטת סם לוויס בבודפשט שבהונגריה בהצטיינות יתרה כמצטיין דייקן. את תקופת ההתמחות ברפואת משפחה עשה בבתי החולים כרמל ורמב"ם, ובהמשך קיבל את ההתמחות לנאמן בכאב. במהלך השנים עבר ד"ר מולא השתלמויות רבות, בהן קורס חוקרים קליניים, קורס רפואת עור, אותו סיים בהצטיינות, קורס השתלת שיער ועוד. בנוסף לעיסוקו כרופא, עוסק ד"ר מולא בהדרכת סטודנטים לרפואה, ובמסגרת פועלו, הוביל את ההדרכה באוניברסיטת בר אילן. לד"ר מולא קליניקה נוספת לאסתטיקה רפואית, הפועלת זה שנים בירכא, ובה מבוצעים טיפולי הזרקות בלבד.

ד"ר מוניר מולא | צילום: באדיבות הקליניקה

מולא קליניק, קניון נהריה (קניון הצפון לשעבר), קומה שנייה (מול מכון מור)

טל': 052-3237109

שעות פתיחה: א'-ה': 20:00-09:00, ו': 14:00-09:00

לאינסטגרם של מולא קליניק >>>

לפייסבוק של מולא קליניק >>>

לפגישת ייעוץ בקליניקה או בטלפון ללא עלות. השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות