fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז לעיצוב הבית: מגשימים כל חלום

ב"מרכז לעיצוב הבית" ברחוב לוחמי הגטאות בנהריה, תפגשו תחת קורת גג אחת את כל העיצובים, הסגנונות, הטרנדים והאקססוריז לעיצוב מושלם של ביתכם. אור זליכה, הבעלים, דוגל באיכות ומקצועיות חסרת פשרות, גאה בנגריית הבוטיק, שמייצרת כל רהיט בהתאמה אישית ולרגל חג הפסח, מבצע מטורף על כל הסלונים באולם התצוגה
המרכז לעיצוב הבית נהריה | צילום: יח"צ

את "המרכז לעיצוב הבית" ברחוב לוחמי הגטאות 34 נהריה, פתח אור זליכה (33) לפני כארבע שנים על מנת להנגיש לקהל הצפוני את הטרנדים, העיצובים והאקססוריז המובילים בעיצוב הבית. המקום מתמחה בהתאמה אישית של סלונים ורהיטים, ובנוסף מציע מבחר גדול של מוצרים מיובאים בשלל סגנונות ועיצובים, והכל במחירים שווים לכל כיס.

המרכז לעיצוב הבית נהריה | צילום: יח"צ

במקום אולם תצוגה מרהיב המשתרע על 600 מ"ר וכולל סלונים, פינות אוכל, מגוון כסאות בר וכסאות אוכל, שולחנות לסלון, כורסאות, ריהוט משלים, חיפויי קירות, מחלקה לאמבט שבה מקלחונים, ברזים וארונות, שלל אקססוריז ופריטי נוי מיוחדים, טקסטיל ובדים במרקמים ושילובים נהדרים. כך שאם אתם רוצים לעצב את ביתכם מא' ועד ת' או להתחדש בפריט מעוצב, ב"מרכז לעיצוב הבית" תתקבלו עם חיוך ותצאו עם התאמה מדויקת של הריהוט החדש לכל צורך ולטעמכם האישי.

ב"מרכז לעיצוב הבית" צוות יועצים ומעצבים מקצועי אשר יסייע לכם לעצב את ביתכם בכל צבע וחומר, מעץ ועד שיש, תוך התאמה לסגנון הכללי של הבית. "אנחנו יודעים לעשות הכל", מספר אור, "ההתמחות שלנו היא בסלונים ויש לנו יכולות מצוינות בתחום הריפוד והנגרות. מי שנכנס אלינו, מבין שנוחות, איכות ושירות כמו שלנו לא יקבל במקום אחר".

לקראת פסח - מבצע על סלונים במחירים מטורפים. השאירו פרטים ונחזור אליכם:

"המרכז לעיצוב הבית" נפתח בעקבות צורך של אור בחיפוש ריהוט לביתו הפרטי. "אני בן אדם לא שגרתי, בעל תחביבים רבים שאחד מהם נמצא פה בחנות: אקווריום ענק עם ריף אלמוגים בתוכו – מדובר באחד המיכלים הכי גדולים שיוצרו בעולם בטכנולוגיה ייחודית.

אקווריום ענק עם ריף אלמוגים בתוכו | צילום: יח"צ

"אני מצלם, אוהב אומנות ומוזיקה, אוהב טבע, אוהב אדם, אוהב בעלי חיים, לכן, היופי והיצירה שבטבע הם השראה עבורי. כאשר חיפשתי מקום לעיצוב הבית שלי וגיליתי שאין משהו קרוב, הרמתי את הכפפה ופתחתי מקום שבו אני משלב את התחביבים שלי עם המקצוע שלי ואין הנאה גדולה יותר מזה. אני מנגר בעצמי וגאה בנגריית הבוטיק שנמצאת פה ובה אנחנו עובדים עם מעצבים ואדריכלים ויודעים להפוך כל שיגעון למציאות".

אור: "אנו מלווים את הלקוחות לכל אורך התהליך, מרגע העיצוב, רכישת הבד ועד לקבלת המוצר הסופי. התהליך לעתים לא פשוט ואנחנו תמיד שם לכל עניין, מייעצים ופותרים כל בעיה. חשוב לי שהלקוח יאהב את מה שקיבל וייהנה ממנו לטווח הארוך. אני דוגל בשקיפות, אמינות, איכות, שירות ומקצועיות. יש חניה במקום, הנגשה לנכים וזמני האספקה מהירים".

אור זליכה | צילום: יח"צ

מדי שבוע מגיעים לאולם התצוגה פריטים חדשים, אתר האינטרנט מתחדש ומתעדכן במיטב האקססוריז, כך שתחת קורת גג אחת תוכלו למצוא את כל מבוקשכם לעיצוב מקורי, אותנטי ומעניין של ביתכם. בימים אלה ולקראת חג הפסח, מבצע על סלונים במחירים מטורפים.

שעות פתיחה: בימים א' – ה' בשעות 10:00-18:30, בימי ו' פתוחים בשעות 8:30-14:00. ניתן לתאם פגישות אישיות לאחר שעות העבודה ובנוסף, לתאם ייעוץ אישי בבית הלקוח.

בואו לעצב את ביתכם בסטייל!

לפרטים: רחוב לוחמי הגטאות 34 נהריה, טל. 054-799-9083

אינסטגרם >> לחצו כאן << 

אתר >> לחצו כאן <<

לקראת פסח - מבצע על סלונים במחירים מטורפים. השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות