fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקניון ארנה נהריה דואגים לכם להטבות, פעילויות וקיץ מלא בהפתעות

קבוצת ארי נדל"ן (קניון ארנה נהריה) דואגת לכם במשך כל השנה ומקפידה להיות מעורבת באירועים המתחרשים בעיר. כמו תמיד, גם בתקופת הקיץ שהחלה, הם החליטו להביא את ההופעות והפעילויות הכי שוות לילדים ולמשפחה כולה.
קניון ארנה נהריה | צילום: יאיר צרפתי

קניון ארנה נהריה מקבוצת ארי נדל"ן, משתרע על פני שטח מסחרי של כ– 17,000 מ"ר הכוללים רשתות אופנה מובילות, אקססוריז, לייף סטייל ומותגים בינלאומיים שגורמים לחווית קניה ייחודית בחלל מעוצב וחדשני הפרוש על פני שתי קומות ומציע תמהיל מגוון ואינסוף אפשרויות לשופינג האולטימטיבי. כל הסיבות להגיע, כל הסיבות להישאר.

קניון ארנה נהריה | צילום: יאיר צרפתי

קניון ארנה נהריה הוקם על מנת להוות אלטרנטיבה לתושבי הצפון באזורים הנמצאים צפונית-מזרחית לנהריה. בשנתיים האחרונות תחת הנהלה חדשה של קבוצת ארי נדל"ן, הפך הקניון למתחם קניות אולטימטיבי שלשמו הוא הוקם.

רק בחצי שנה האחרונה נפתחו מספר מותגים מובילים בקניון ארנה נהריה: סולתם, JD, אורבניקה, FOOT-LOCKER, סוויט גירל, הפנינג, ARIE ,FLYING TIGER.

קניון ארנה נהריה | צילום: יאיר צרפתי

כיום הקניון עומד הקניון על 93% אכלוס ולקראת החציון הבא של שנת 2023 ותחילת 2024, צפויים מהלכים נוספים ברמת הן ברמת התמהיל והמותגים, והן ברמת שיתופי הפעולה והקד"מים. מה שיוביל את הקניון, לקרוב ל-100% אכלוס.

הצלחת הקניון בשנתיים האחרונות באה לידי ביטוי בכמות המבקרים בקניון, המעידה על גידול של כ-25% בתנועת המבקרים.

לדברי שחר יגל, מנכ"ל ארנה נהריה: "בימים אלה, אנו נמצאים במגמה חיובית מאוד, גם לקראת הקיץ השנה אנו נערכים עם פעילויות שונות למען קהל הלקוחות שלנו, ונמשיך בשיתופי פעולה רחבים באזור, עם הפנים קדימה כדי לגרום לקניון להיות המוביל בצפון."

הופעות בקניון ארנה נהריה | צילום: יח"צ הקניון (ארכיון)

אז מה מחכה לנו בקיץ הקרוב?

קניון ארנה נהריה מציע במהלך חודש יולי 2023, שלל הצגות ילדים והופעות לנוער בשעות אחר-הצהריים בחינם לקהל הרחב.

ימי שלישי- הופעות לנוער בכיכובם של קתריקס, הייפ-קרו ועוד.

ובימי שני ורביעי הצגות לקטנטנים עם תחרויות נושאות פרסים, ואפילו מפנקים בפופקורן וצמר גפן מתוק לילדים.

החל מהשעה 17:00, הכניסה חופשית!

לכל התאריכים וההופעות בקניון ארנה, אתם מוזמנים לעקוב:

בפייסבוק >> לחץ כאן <<

או באינסטגרם >> לחץ כאן <<

כתובת הקניון: שד' בן צבי 1 נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות