fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף פעולה חדש דולי ופן עם זהבה בן ואברהם טל

אחרי שרשרת להיטים ענקית עם שיתופי פעולה מוצלחים במיוחד, הצמד דולי ופן ממשיך להפתיע ולרגש את הקהל בשילובים מסקרנים ומבטיחים והפעם שיתוף פעולה עם זהבה בן ואברהם טל בשיר החדש – "אלבי"
זהבה בן, אברהם טל ודולי ופן | צילום: אייל אפרתי
זהבה בן, אברהם טל ודולי ופן | צילום: אייל אפרתי

אחרי שרשרת להיטים ענקית עם שיתופי פעולה מוצלחים במיוחד, הצמד דולי ופן ממשיך להפתיע ולרגש את הקהל בשילובים מסקרנים ומבטיחים והפעם שיתוף פעולה עם זהבה בן ואברהם טל בשיר החדש – "אלבי"- שכבר מהאזנה ראשונה אי אפשר להתעלם ממנו.
את השיר מלווה קליפ יפיפה שצולם בים המלח.

דולי ופן הפכו בשנים האחרונות לצמד המצליח ביותר בתעשיית המוסיקה בישראל. הם חתומים על עשרות להיטי ענק שיצרו, כתבו והפיקו לאמנים מובילים לצד שיתופי פעולה מוצלחים במיוחד ושרשרת להיטים שהשאירה חותם במוסיקה הישראלית.

זהבה בן סוגרת את שנת 2021 כאחת מהשנים המוצלחות בקריירה שלה, עם רצף הופעות סולד-אאוט בקיסריה בפעם הראשונה בקריירה, ביקורות משבחות, להיטים חדשים ("אולי בעולם אחר", "בעלת החלומות", "באמצע החיים"), שכבשו את הפלייליסטים ובימים אלו מככבת בהפקת הענק – הפסטיגל.

אברהם טל ממשיך בעשייתו המוסיקלית הענפה והמגוונת, לאחר שהוציא את הלהיטים "שבוע טוב" ו- "מי לא יבוא" ובימים אלו הוא עובד על אלבום EP חדש. הופעותיו האנרגטיות והמושקעות, שהפכו לשם דבר, ממשיכות כחלק מסיבוב החורף הנוכחי, וב- 28.1 הוא יגיע להאנגר 11 בת"א לפרויקט ייחודי וחד פעמי של קולינריה ומוזיקה. באביב הקרוב יחזור אברהם לאמפי קיסריה להשקת סיבוב הופעות חדש.

דולי ופן: " לקראת צאת האלבום השני שלנו בחודש הבא, יוצא היום לאור – "אלבי", דואט חדש שכתבנו והלחנו בביצועם של זהבה בן ואברהם טל המרגשים. זהו שילוב של שני אמנים עם קולות ענקיים, שהרגשנו שחייבים להתחבר. מעבר לזה שהם חלק בלתי נפרד מפסקול המוסיקה שלנו, החיבור איתם היה בלתי נשכח והזרימה באולפן, בהקלטות ובקליפ קרו כאילו אנחנו מכירים כבר שנים. עכשיו זה מהלב שלנו ללב שלכם".

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות