fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב: לוחם סיירת גולני ובחירת ליבו מתחתנים בבית הספר 'אורט מגשימים' בנהריה

משמחים חתן וכלה! התרגשות רבה היתה ביום חמישי האחרון בבית הספר 'אורט מגשימים' בנהריה. ליאור אליזרוב, לוחם סיירת גולני המשרת במילואים בגבול הצפון, הגיע הישר מקו הגבול לטקס חתונתו עם בחירת ליבו שרה מורדכייב, חתונה שיצאה לפועל במועדה כפי שתוכננה, בזכות הירתמות תלמידי בית הספר.
לוחם סיירת גולני ובחירת ליבו מתחתנים בנהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה

בני הזוג הנרגשים התקבלו בכניסה לבית הספר על ידי התלמידים והצוות החינוכי שנופפו בדגלי ישראל שליוו אותם בני המשפחה וחבריו של ליאור לפלוגה. גילית יצחקי, מנהלת בית הספר 'אורט מגשימים' סיפרה כי במשך כל השבוע מאז נודע כי חתונתם של בני הזוג עלולה להידחות בשל המלחמה, פעלו התלמידים ואנשי החינוך יחד עם המשפחה במרץ בכדי לאפשר את קיום החופה במועד, בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולשמח את הזוג הצעיר.

די ג'יי גלעד עשור הנהרייני נרתם לתקלט באירוע, כיבוד נפרס על פני שולחנות ארוכים במבואת בית הספר המרכזית ומיד לאחר החופה, בה לא נותרה אף עין יבשה, החלו הריקודים והשמחה במקום היתה מושלמת. לאחר האירוע שב ליאור לבסיסו עם חבריו לפלוגה להמשיך במשימתם להגנה על הגבול הצפוני ועל העיר נהריה.

לוחם סיירת גולני ובחירת ליבו מתחתנים בנהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות