fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכרות את החטופים בתמונת המחזור

ליטל צדוק, רכזת חברה וחיבורים: ''מאז ה7.10 בחרו הבנות לזכור את החטופים שבשבי חמאס בדרכים שונות, מתוך חיבור לארץ ישראל ולעם ישראל, בתפילה שלמה לשובם במהרה".
זוכרות את החטופים בתמונת המחזור | צילום תמיר אסרף
זוכרות את החטופים בתמונת המחזור | צילום תמיר אסרף

תלמידות האולפנית בקהילה החינוכית אמית קנדי עכו נרגשות לסיים 12 שנות לימוד, אך החליטו כי הצילום לתמונת מחזור אינו שלם כשאחינו טרם שבו הביתה משבי חמאס.
שכבת יב כולה יחד עם המחנכות ענדו את הסיכה הצהובה המסמלת את הרצון שישובו החטופים לביתם בתפילה שלמה לשובם במהרה בריאים ושלמים.
שרה אהרון, תלמידת י"ב שיתפה: "כשהתכוננו לצילומי תמונת מחזור זה היה לנו הכי טבעי בעולם להצטלם עם הסיכה הצהובה, החטופים בליבנו ובתפילותינו עד לשובם".
ליטל צדוק, רכזת חברה וחיבורים: "מאז ה7.10 בחרו הבנות לזכור את החטופים שבשבי חמאס בדרכים שונות, מתוך חיבור לארץ ישראל ולעם ישראל, בתפילה שלמה לשובם במהרה".
שרית בן שלוש, מנהלת האולפנית: "שנת הלימודים האחרונה של הבנות נפתחה באירוע קשה וכואב ולצערנו הגענו כמעט לסופה כשעדין אנחנו כואבים ומחכים לשובם של אחינו ואחיותינו משבי החמאס. לא יכולנו שלא לתת לכך מקום בטקסי הסיום מתוך תפילה שעד מסיבת הסיום נזכה לראות בשובם של כולם ונזכה לראות ישועות גדולות לעם ישראל

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות