fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האיש שריגש מחלקה שלמה: "אצלי חיילים זה במקום הראשון"

הבעלים של "מלך הגלידות" ניסים פניאס, סירב לקחת כסף מלוחמות מג"ב שהגיעו לרכוש אצלו גלידות לערב יחידה שארגנו בתום אימון בבסיס 'מגב חוף'.
בעלים "מלך הגלידות" | צילום: בר אלמליח
בעלים "מלך הגלידות" | צילום: בר אלמליח

בר אלמליח, לוחמת מג"ב תושבת נהריה, הגיעה יחד עם חברתה למחלקה לרכוש גלידות ב"מלך הגלידות", לערב יחידה שהתקיים לאחר שסיימו אימון בבסיס "מגב חוף" בו הן משרתות יחד עם 30 בנות המחלקה.

להפתעתן, הבעלים של החנות, ניסים פינאס, סירב לקחת מהן תשלום עבור הקניה בטענה שאצלו חיילים במדים לא משלמים.

אלמליח מספרת לנו: "כשסיימנו את הקנייה לערב יחידה והגענו לקופה לשלם הבעלים שאל היכן אנחנו משרתות ולא הסכים לקחת מאיתנו כסף. כמובן שהתעקשנו לשלם אך הוא סירב ואמר שאנחנו מתווכחות לשווא כי מחיילים הוא מעולם לא לקח כסף. התרגשנו מאוד מהמחווה ושמחנו על הערכה שהוא הביע כלפינו, זה לא מובן מאילו אף פעם. העלנו פוסט מפרגן לפייסבוק כי זה המעט שאנחנו יכולות להחזיר לו, והתגובות לא איחרו לבוא."

בעלים "מלך הגלידות" | צילום: בר אלמליח
בעלים "מלך הגלידות" | צילום: בר אלמליח

ניסים פניאס, פתח לפני 4 שנים את החנות "מלך הגלידות", הממוקם בכניסה הצפונית לכפר מזרעה מול מלך הצעצועים. והוא מעיד על עצמו כי יש לו רגישות יתרה לחיילי צה"ל ולכן לא יכול לקחת מהם תשלום.

פניאס משתף: "הבנות נכנסו על אזרחי ומיד הבחנתי שהן נושאות נשק מתקדם, כששאלתי  אותן, אמרו שהן לוחמות מג"ב ומיד עניתי שלא אקח מהן כסף. הכרת התודה של הלוחמות ריגשה אותי מאוד, מאז שפתחתי את העסק אני לא לוקח כסף מחיילים במדים שמגיעים אלי, אפילו בתקופת הקורונה באו המון חיילים ולא נתתי לאף אחד לשלם.

"זה משהו שאני עושה מאז שהקמתי את העסק, אני מרגיש שזה המינימום שאני יכול לעשות עבור החיילים היקרים שלנו, שנותנים מעצמם מעל ומעבר לשרת את המדינה כדי לשמור עלינו יומם וליל. ככה ההורים שלי חינכו אותי, החיילים אצלנו בבית זה מעל הכל. אני אוהב לפנק אותם, זה עושה לי טוב על הלב. אחרי כל מעשה כזה, חודש אני מסתובב עם חיוך."

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות