fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסקת המיליונים: גשם החזקות העניקה חסות לקבוצת עירוני נהריה

לא רק ירושלים: 'גשם החזקות' חתמה על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל עירוני נהריה ומהיום תקרא הקבוצה עירוני ״גשם״ נהריה.
גשם החזקות ועירוני נהריה | צילום : מיקי אלקובי
גשם החזקות ועירוני נהריה | צילום : מיקי אלקובי

לאחר שהפכה הספונסרית של קבוצת בית"ר ירושלים ובית"ר נורדיה, 'גשם החזקות' ממשיכה להטביע את חותמה בקהילה ובעולם הספורט הישראלי בפרט, ומודיעה כי חתמה על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל 'עירוני נהריה'. בשווי 4 מיליון, כחלק מההסכם, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת. החל מהיום הקבוצה, המשחקת בליגת העל תקרא עירוני ‘גשם׳ נהריה.

בהמשך ישיר לתוכנית השנתית לשנת 2021, חברת 'גשם החזקות' ממשיכה לקחת חלק פעיל בפיתוח הקהילה בערים בהן היא בונה. החברה מגשימה את החזון הלכה למעשה, ומחודש ינואר ביצעה מספר עסקאות מסקרנות, ביניהן חתימה על הסכם חסות עם בית"ר נורדיה, רכישת 20% מחברת הקנאביס 'דרך לחיים קנאביס' ששוויה נעמד על סך 75 מיליון שקלים. כל זאת לאחר שבשנת 2020, חתמה 'גשם החזקות' על הסכם חסות ל-4 שנים עם קבוצת בית"ר ירושלים, בסך 9 מיליון שקלים.

על מנת לקיים את החזון הקהילתי של החברה, הקימו ב'גשם החזקות' את זרוע  'מגשימים', שכל מהותה מעורבות ותרומה לקהילה בערים בהן בונה החברה ובכלל. כחלק מפעילות 'מגשימים', היא נותנת נותנים חסות לעמותת רוק לחיים, המגייסת תרומות מח עצם, זאת לאחר שגייסו בחברה תרומות עבור בתו של רוכש בפרויקט של החברה אשר חלתה במחלת סרטן נדירה.

מסמנכ"לית השיווק בתי אלדד נמסר: "חברת 'גשם החזקות' רואה חשיבות עליונה במעורבות בקהילה בה היא בונה, בשלל תחומים. עבורנו, תמיכה ופיתוח הספורט, משמעותם תמיכה ופיתוח התושבים, כל זאת לצד הקמת שכונות שלמות בעיר נהריה  the valley ו- Hanasi towers."

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות