fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מובילים בספורט: גביעים ומדליות לספורטאיות והספורטאים הנהריינים!

עוד שבוע מלא בהישגים אישיים, גביעים ומדליות לספורטאיות והספורטאים הנהריינים בג'ו ג'יטסו, קראטה, שחייה וגלישה. גאווה גדולה!
נמרוד ריידר- ג'ו ג'יטסו | צילום: באדיבות אגודות הספורט

נמרוד ריידר ממשיך לרשום הישגים בינלאומיים! הפעם זכה במקום הראשון בתחרות הג'ו ג'יטסו 'גרנד פרי' היוקרתית שהתקיימה בתאילנד.

הישגים גם לחניכי האקדמיה ב'קארטה קיוקושין' בהובלתו של המאמן אלכסיי גרשוביץ: האחים אלכסיי ואלן פוזנסקי זכו במקומות הראשון והשני באליפות אירופה בקארטה מגע מלא שהתקיימה בספרד. מדובר בזכיות נוספות של שני האחים לאחר ההישגים באליפות ישראל.

אלכסיי ואלן פוזנסקי – קראטה מגע מלא | צילומים: באדיבות אגודות הספורט

בגמר אליפות ישראל בשחייה לבוגרים נרשמו הישגים רבים לשחייני אגודת 'מכבי נהריה'. אלון באר זכה במקום הראשון במשחה ל-100 מ' חזה בתוצאה של 01:01.85 דק'. את המשחה ל-50 מ' סיים באר במקום השני בתוצאה של 00:28.46 שניות ואת המשחה ל-200 מ' חזה סיים במקום החמישי בתוצאה של 02:16.27 דק'.

אלון באר | צילומים: באדיבות אגודות הספורט

אוקאן גולדין, אלוף ישראל לנוער התחרה גם הוא באליפות הבוגרים וסיים במקום הרביעי במשחה 200 מ' גב בתוצאה של 02:01.15 דק' שמהווה שיא ישראלי חדש לגילאי 16. את משחה 50 מ' גב סיים גולדין במקום השישי עם שיא חדש לגילאי 16- 00:55.71 שנ'. עינב זומרפלד סיימה במקום השישי בגמר הבוגרות במשחה 200 מ' חזה בתוצאה של 02:47.35 דק'. את השחיינים הדריך באליפות המאמן הוותיק והמוערך משה הירש.

גולשי הפועל נהריה | צילומים: באדיבות אגודות הספורט

ברכות גם לגולשי מועדון הפועל נהריה על הישגים מרשימים בתחרות גביע קיסריה ע"ש איתי עמיר שהתקיימה בקיבוץ שדות ים. שחר גרונפלד זכתה במקום הראשון בדגם ביק 7.8, יואב יגר זכה במקום השני בדגם ביק 6.8 ונוגה דידי סיימה חמישית בדגם ביק 4.

את הגולשים ליוו בדרך להישגים ובתחרות המאמנים כפיר דולדננר ואמיתי זייד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות