fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: שש על האש – הפסד ליגה שישי לנהריה

עירוני נהריה, שרק במחזור הקודם רשמה ניצחון בכורה בליגה, לא הצליחה לייצר המשכיות ובמחזור האחרון ספגה תבוסה ביתית להפועל תל אביב, 94:71. בעקבות ההפסד ירדה נהריה מתחת לקו האדום
הופעת בכורה פושרת. מייקל יאנג מנהריה נחסם על ידי שחקן הפועל ת"א צילום: לילך וייס

עירוני נהריה (ליגת העל)

לא להאמין, אבל המפגש הביתי של עירוני נהריה במחזור האחרון נגד הפועל ת"א, שהסתיים בתבוסה, 94:71, דווקא התחיל מצוין עם ריצת, 0:10 של הסגולים. אבל ההמשך היה כולו של האורחים באדום שהתגברו על הפתיחה הרעה והפגינו חוסן מנטאלי שסייע להם לא לא לבצע מהפך מהיר בתוצאה אלא לרשום ניצחון חוץ גדול על שכנתם לתחתית הליגה.

עירוני נהריה התייצבה למשחק כשהיא מעודדת מניצחון הבכורה שלה בליגה במחזור הקודם על מכבי חיפה ובתקווה להמשיך את המומנטום, אבל אחרי פתיחה מדהימה היא פשוט נעלמה. דומיניק ווטרס שוב לא היה רגוע, ספג, כמעט כרגיל, עבירה טכנית והרבה לחמם את הספסל עקב בעיית עבירות. גם קיילין לוקאס היה חלש וכמוהו ג'רון בלוסומגיים. הופעה פושרת הייתה לרכש החדש מייקל יאנג, שהתחיל טוב, אבל בהמשך נדבק בחולשת חבריו. וכשהזרים שלך נראים ככה, לא פלא שנהריה רושמת הפסד ליגה שישי מפתיחת העונה ומדורגת מתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון, עם ניצחון בודד משבעה משחקים.

רבע ראשון: המשחק נפתח בקצב מהיר כשנהריה דוהרת ליתרון דו ספרתי, 0:10. הפועל ת"א חזרה מהר לעניינים ועד לסיום הרבע הראשון הצליחו להשלים מהפך בתוצאה בדרך ליתרון אדום, 24:28.

רבע שני: התל אביבים המשיכו בהתלהבות גם בפתיחת הרבע השני והגדילו את יתרונם ל-26:36 (דקה 15). אלא שאז הגיעה תורה של נהריה להתאושש ועל סף הירידה להפסקה צומצם הפער ל-43:41.

רבע שלישי: נהריה פתחה את המחצית השנייה במהפך משלה, 41:44, אבל היתרון החזיק מעמד שנייה וחצי לפני שהוא חזר לאדומים עם ריצת, 0:9. מפה, נהריה כאילו קפאה על מקומה ואפשרה לאורחים לחגוג כל הדרך ולסגור את הרבע השלישי ביתרון משמעותי, 53:69.

רבע רביעי: נהריה פתחה טוב את הרבע האחרון, צימקה ל-69:58, אבל שביב התקווה הזה נמוג די מהר כשתל אביב הגיבה עם 7 נקודות ללא מענה. כל הניסיונות של נהריה לחזור למשחק, לא צלחו וככל שחלפו הדקות והמשחק התקרב לסיומו, כך צמח לו היתרון של האדומים.

לנהריה קלעו: קיילין לוקאס – 16 נק', ג'ו אלכסנדר (8 כדורים חוזרים) – 14 נק', מייקל יאנג (7 כדורים חוזרים) – 11 נק', אור לאומי – 8 נק', ניב משגב – 7 נק', ג'רון בלוסומגיים – 6 נק', דומיניק ווטרס (4 אסיסטים) – 5 נק', גל גילינסקי ותומר פורת- 2 נק' כ"א.

במחזור הליגה הבא תארח עירוני נהריה את הפועל אילת (יום ראשון, 27 בדצמבר, שעה 19:45, היכל הספורט בעין שרה).

עוד קודם לכן, ב-20 בדצמבר, תארח נהריה את הפועל גלבוע/גליל הלוהטת, למפגש במסגרת שמינית גמר גביע המדינה (שעה 20:35).

אין ספק שהפתיחה הרעה של העונה צריכה להעלות הרבה נקודות למחשבה אצל המאמן דני פרנקו, ואם לא ייעשו שינויים מהירים עלולה הקבוצה למצוא את עצמה שקועה עמוק בקרב הישרדות נגד הירידה.

 

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות