fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני נהריה חזרה להפסיד

עירוני נהריה כמעט וחיברה שני ניצחונות רצופים, אבל רבע רביעי חלש במהלכו איבדה יתרון, הוביל להפסד חוץ לעירוני נס ציונה, 76:71. המאמן שי סגלוביץ': "מתסכל להפסיד משחק צמוד כזה. נקווה שבמשחקים הבאים נדע להכריע"
תחושת פספוס. אור לאומי מעירוני נהריה מול שחקן יריב צילום: לילך וייס

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה החמיצה הזדמנות לרשום ניצחון ליגה שני רצוף, אבל קיפאון בשלהי הרבע הרביעי גרם לה לאבד יתרון משמעותי, והוביל בהמשך להפסד חוץ לעירוני נס ציונה, 76:71.

לשם שינוי, נהריה הציגה משחק הגנה משופר, וחבל שלא ידעה לנצל זאת כדי להשיג נקודות יקרות במאבק ההישרדות שלה בליגת העל.

רבע ראשון: נהריה, שהתייצבה למפגש כשהיא מעודדת מהניצחון במחזור הקודם על מכבי ראשון לציון, פתחה מצוין וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 10:16.

רבע שני: בניגוד לפתיחת המשחק, נהריה קפאה בתחילת הרבע השני ואפשרה למארחים מנס ציונה לקלוע 13 נקודות ברציפות ללא מענה, בדרך למהפך בתוצאה, 16:23. נהריה נטלה פסק זמן, שלאחריו חזרה לעניינים ובריצת 0:14 מרשימה, החזירה לעצמה את הביטחון ואת היתרון, 29:35. היתרון הנהרייני נשמר על סיום המחצית הראשונה, 34:37.

רבע שלישי: המחצית השנייה נפתחה בשליטה של הקבוצה המקומית, כשנהריה מתקשה לשמור על יציבות ושוב איבדה את יתרונה, 38:37 (דקה 24). המשחק המשיך להיות מאוזן כשנהריה מסיימת את הרבע השלישי בפיגור קט, 56:54.

רבע רביעי: היתרון המשיך לעבור מקבוצה לקבוצה, אבל ריצת 0:10 נוספת של נהריה העבירה שוב את המומנטום לקבוצה בסגול שרשמה בדקה ה-36 יתרון, 62:68. נס ציונה לא נכנעה, הגבירה לחץ ו-38 שניות לסיום השלימה מהפך והחזירה לעצמה את היתרון, 68:71. נהריה יצאה להתקפה, החטיאה ונס ציונה הענישה מהעבר השני, 68:73. נהריה ניסהת להישאר בתמונת המשחק, אבל שוב החטיאה ונס ציונה הראתה לה את איך עושים את זה נכון בדרך ל-68:76. עם הבאזר נהריה צלפה שלשה מחוץ לקשת, רק כדי לקבוע את תוצאת הסיום, 76:71.

לנהריה קלעו: אור לאומי – 20 נק', מייקל יאנג (7 כדורים חוזרים) – 18 נק', מקנזי מור (5 אסיסטים ו-3 חטיפות) – 11 נק', מאליק ניומן – 9 נק', ג'ו אלכסנדר – 8 נק', ג'רון בלוסומגיים – 5 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "מתסכל להפסיד משחק כזה שהיה צמוד כמעט עד הסוף. לצערי, בשתי הדקות האחרונות איבדנו מומנטום כשלא שמרנו כמו שצריך וזה מה שהוביל למהפך. אני מאוד מרוצה מהשיפור הגדול במשחק ההגנה, אבל מה שתקע אותנו בסוף זה משחק ההתקפה ומכך שלא הצלחנו לייצר נקודות שיכלו להכריע. חבל מאוד, כי היינו שווים פה ניצחון. זה לא סוד שאנחנו רוצים להשתפר ולהיות טובים יותר, וגם עשינו כמה התאמות בשביל שזה יקרה. אני מקווה במשחקים הבאים נדע להכריע משחקים כאלה ונדע לייצר רצף של ניצחונות שיוציאו אותנו מהמקום שבו אנחנו נמצאים כרגע".

במחזור הבא תצא עירוני נהריה למשחק חוץ קשה נגד השנייה בטבלה, הפועל גליל/גלבוע, שמתייצבת למפגש אחרי שני ניצחונות רצופים וגדולים על מכבי תל אביב והפועל ירושלים. המשחק ייערך במוצאי שבת הקרובה (13 בפברואר) בשעה 20:00, ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות