fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני נהריה חזרה להפסיד

דווקא אחרי הניצחון החשוב במחזור הקודם על מכבי חיפה, שהפיח מעט תקווה במאבק ההישרדות, ספגה עירוני נהריה תבוסה ביתית כואבת לבני הרצליה, 104:80. המאמן שי סגלוביץ': "יש דברים שאי אפשר להסביר. נעשה הכל כדי לתקן במשחק הבא". במחזור הקרוב תארח נהריה את הפועל באר שבע (מוצאי שבת, 13 במרץ, 20:00)
לא עובר באדום. מייקל יאנג נחסם על ידי שחקן יריב | צילום: לילך וייס

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה בצרות. דווקא אחרי הניצחון הקריטי במחזור הקודם על מכבי חיפה במסגרת מאבקי התחתית, היא ספגה במחזור האחרון תבוסה ביתית מהדהדת מבני הרצליה, 104:80. התוצאה הסופית, אגב, די מטעה, שכן ההכרעה הושגה כבר בשלב מאוד מוקדם של המשחק. אפשר לציין למשל ששחקן יחיד של בני הרצליה, קוטי קלארק, קלע במחצית הראשונה 29 נקודות, בדיוק כמו מספר הנקודות שקלעו כל שחקני נהריה ביחד בכל המחצית הראשונה.

נהריה אומנם התייצבה למפגש ללא אור לאומי החולה וג'ו אלכסנדר המושעה, אבל עדיין קשה להסביר את פתיחת המשחק הנוראה שלה ואת היכולת השבירה בהמשך.

רבע ראשון: פתיחת המשחק הייתה מדד למה שיקרה בהמשך הערב כשהרצליה פתחה בסערה ותוך שלוש דקות רשמה יתרון, 2:12. נהריה עוד הספיקה לצלוף שלשה ולצמק ל-5:12, אך הרצליה טסה ל-5:21. נהריה שוב קלעה שלשה, 8:21, אבל הרצליה הגיבה בעוד ריצה בדרך לסיים רבע ראשון מדהים מבחינתה וביתרון דו ספרתי מרשים, 9:32.

רבע שני: הפתיחה המוחצת של הרצליה שיבשה לחלוטין את רוח הקרב של נהריה ובמצאה את עצמה באמצע הרבע השני בפיגור ענק, 52:18. נהריה ההמומה בקושי הגיבה וירדה להפסקה בפיגור בלתי מחיק, 64:29.

רבע שלישי: אם חשבנו שבמחצית השנייה הרצליה תירגע, זה לא קרה. האורחים לחצו בכל הכוח על דוושת הזריקות, דייקו מכל פינה וסיימו את הרבע השלישי ביתרון, 49:82.

רבע רביעי: נהריה פתחה את הרבע הרביעי בניסיון לצמצם נזקים ובריצת 0:12, צימקה מעט ל-90:63. אלא שהרצליה לא נתנה שוב פתח לתקווה והמשיכה לשמור על יציבות עד לסיום, 80:104.

לנהריה קלעו: מייקל יאנג (12 כדורים חוזרים) – 22 נק', ג'רון בלוסומגיים – 20 נק', גל גילינסקי – 12 נק', מאליק ניומן – 11 נק', זיו בן צבי – 7 נק', נועם אקריש – 6 נק', אופק בן יעקב – 2 נק'. כן שותפו: מקנזי מור, עידו דוידי וחנא עבד.

המאמן שי סגלוביץ': "הכי קל היה להתפרק אחרי פיגור של 35 נקודות במחצית הראשונה, אבל זה לא קרה ואני מרוצה מהמחצית השנייה שלנו. נראה לי שאחרי הניצחון במחזור הקודם על מכבי חיפה קצת התבלבלנו, וכל האחריות היא עלינו. יש דברים שאי אפשר להסביר. ההגנה שלנו הייתה נוראית. נעשה הכל כדי לתקן במשחק הבא".

ההפסד החזיר את עירוני נהריה שוב מתחת לקו האדום עם 21 נקודות בלבד.

במחזור הבא תארח עירוני נהריה את הפועל באר שבע, שמדורגת במקום השביעי בטבלה עם 23 נקודות ומאזן של 8 ניצחונות ו-7 הפסדים. המשחק ייערך במוצאי שבת, 13 במרץ, בשעה 20:00.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות