fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני נהריה בדרך ללאומית?

עירוני נהריה נכנעה בביתה למכבי ראשון לציון, 110:88, ורשמה הפסד ליגה עשירי העונה, שהותיר אותה שקועה במקום האחרון בטבלה. המאמן שי סגלוביץ': "אנחנו בתחתית של התחתית. הסיטואציה קשה, אבל אסור לנו להרים ידיים"
מייקל יאנג מעירוני נהריה מתקשה לעבור שחקן יריב | צילום: לילך וייס
מייקל יאנג מעירוני נהריה מתקשה לעבור שחקן יריב | צילום: לילך וייס

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה, כמו שזה נראה כרגע, עלתה על המסילה בדרך לליגה הלאומית, אחרי שספגה במחזור האחרון הפסד ליגה עשירי העונה (מתוך 11 משחקים) כשנכנעה בביתה למכבי ראשון לציון, 110:88. האמת, בלי הגנה, אין לנהריה במה להישען. קבוצה שסופגת כמות כזאת של סלים כמעט בכל משחק, תתקשה לנצח ובטח לצאת מהמקום האחרון בטבלת ליגת העל, בו היא שקועה כעת.

רבע ראשון: נהריה, שהתייצבה למפגש הביתי ללא ג'ו אלכסנדר הפצוע, נקלעה לפיגור מוקדם וכבר אחרי שתי דקות רשמו האורחים יתרון, 2:9. נהריה הגיה מהר, השוותה ל-13:13, אבל שוב נכנסה לפיגור וסיימה את הרבע הראשון בפיגור בר תיקון, 33:27.

רבע שני: דקה מפתיחת הרבע השני, עלתה ראשון לציון ליתרון דו ספרתי, 27:39. נהריה עוד ניסתה לעצור את הקריסה, אבל האורחים שמרו על פער משמעותי והמחצית הראשונה הסתיימה ב-47:63 לכתומים מראשון לציון.

רבע שלישי: אם חשבנו שנהריה תחזור לעניינים במחצית השנייה, התבדינו. הסטטיסטיקה היבשה הבהבה כשנהריה דייקה בזריקה אחת מתוך 13 זריקות ראשונות שהיו בתחילת המחצית השנייה. מנגד, שחקני ראשון לציון המשיכו לטייל בהגנת נהריה והרבע השלישי נגמר ביתרון כתום גדול, 53:81.

רבע רביעי: נהריה עלתה לרבע האחרון נחושה ובמטרה לצמצם את הפער, גם בשביל הביטחון להמשך. האשליה התנפצה על הפרקט כשהצלצול הגואל מבשר על עוד ערב שמסתיים בטעם מר ובהפסד נוסף, 110:88.

לנהריה קלעו: ג'רון בלוסומגיים – 23 נק', מייקל יאנג – 15 נק', מאליק ניומן – 14 נק', מקנזי מור – 12 נק', גל גילינסקי – 6 נק', אור לאומי ואופק בן יעקב – 5 נק' כ"א, עידו דוידי וזיו בן צבי – 4 נק' כ"א.

המאמן שי סגלוביץ': "המצב לא פשוט. אנחנו נמצאים כבר בתחתית של התחתית. איך יוצאים מזה? גורמים לשחקנים להאמין בעצמם וביכולתם לצאת מהשבר הזה. זה קורה לנו גם במשחקים. יש מצבים שאנחנו בפיגור גדול, ובכל זאת לא נשברים ומצליחים לצמצם את הפער. לצערי, זה לא מספיק ונצטרך לעשות יותר. הייתי כבר בסרט כזה, אומנם כעוזר מאמן, אבל האתגר הוא אותו אתגר. הסיטואציה קשה לכולם, אבל אסור לנו לאבד את זה. באתי להציל את המצב ולהחדיר בשחקנים את האמונה שאפשר לעשות את זה. אני יודע שזה קל בדיבורים ויותר קשה במעשים, אבל יש לנו משימה ונצטרך לעמוד בה".

במחזור הקרוב ייפגשו שתי הקבוצות שוב, הפעם בראשון לציון, למפגש השלמה מהמחזור השני. המשחק ייערך ביום רביעי, 3 בפברואר, בשעה 19:00.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות