fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: הפסד חמישי העונה של נהריה להפועל גלבוע/גליל

ליגה בלקנית, ליגה ישראלית, גביע המדינה, לא משנה באיזו מסגרת. עירוני נהריה הפסידה העונה בכל חמשת מפגשיה להפועל גלבוע/גליל, כולל במחזור האחרון, 92:79. המאמן שי סגלוביץ': "מרוצה מרוח הלחימה של השחקנים שלא נשברים ונלחמים עד השנייה האחרונה". במחזור הבא מחכה לנהריה מפגש חוץ נגד מכבי ת"א
נלחמים עד הסוף. ג'רון בלוסומגיים מעירוני נהריה צילום: לילך וייס

עירוני נהריה (ליגת העל)

חמש פעמים נפגשה העונה עירוני נהריה עם הפועל גלבוע/גליל, ובכל המשחקים היא הפסידה. האחרונה שבהן הייתה במחזור האחרון, באולם בגן נר, כשנהריה נכנעה, 92:79.

נהריה הייתה בעניינים במחצית הראשונה, אבל עם פתיחת המחצית השנייה היא התקשתה בהגנה, נתקעה בהתקפה ואפשרה למארחים לפתוח פער קשה להשגה. נהריה אומנם לא נשברה, אבל החמיצה שוב ושוב הזדמנויות לצמצם את ההפרש.

רבע ראשון: הנקודות הראשונות במשחק היו אומנם של גלבוע/גליל, אבל ריצת 0:10 מפתיעה של נהריה הובילו אותה ליתרון, 5:10. מנגד, נהריה ספגה 7 נקודות ללא מענה והרבע הראשון הסתיים ביתרון מקומי קל, 17:19.

רבע שני: נהריה עוד הספיקה לבצע מהפך בדרך ליתרון, 27:30, אבל גלבוע/גליל שוב נכנסה למומנטום חיובי, החזירה לעצמה את היתרון וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון, 39:44.

רבע שלישי: נהריה פתחה טוב את המחצית השנייה והצליחה לצמק ל-56:50 (דקה 24), אבל גלבוע/גליל הגבירה קצב ועד סיום הרבע השלישי ברחה ל-60:77.

רבע רביעי: למרות הפער הדו ספרתי, נהריה עלתה לרבע האחרון נחושה לחזור למשחק והמשיכה להילחם על הפרקט. המאבק ראוי למחמאות, אבל הפער היה גדול מדי עבור נהריה, שסיימה עוד משחק ליגה בהפסד, שהותיר אותה עמוק במאבקי התחתית.

לנהריה קלעו: מייקל יאנג (7 כדורים חוזרים) – 21 נק', מאליק ניומן – 19 נק', ג'רון בלוסומגיים – 19 נק', מקנזי מור – 9 נק', אור לאומי – 6 נק', ג'ו אלכסנדר – 4 נק', זיו בן צבי – 3 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "למרות שדיברנו על היתרונות של גלבוע/גליל והתכוננו אליהם, נפלנו ברבע השלישי, בעיקר בהגנה. ספגנו 33 נקודות ברבע השלישי ואנחנו לא יכולים לאפשר לקבוצה יריבה לקלוע כמות כזאת של סלים ברבע אחד. מצד שני, אני לוקח גם את הדברים הטובים וזה החלק ההתקפי והעובדה שלמרות ההפרש, לא נשברנו בשום שלב במשחק. אנחנו לא נכנעים ונלחמים עד השנייה האחרונה ולא משנה מה הפער. אני מרוצה מרוח הלחימה של השחקנים ואנחנו כבר מתכוננים למשחק הבא".

עירוני נהריה אומנם דילגה מהמקום האחרון וטיפסה מעל לקו האדום כשבמאזנה 16 נקודות, אך צריך לציין כי שתי היריבות שמדורגות תחתיה: מכבי חיפה והפועל ת"א (15 נקודות) יש משחקים חסרים.

במחזור הבא תצא עירוני נהריה למשחק חוץ קשה נגד מוליכת הטבלה, מכבי ת"א. המשחק יערך ביום שני הבא (22 בפברואר) בשעה 21:00.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות