fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: גשם של הפסדים – עירוני גשם נהריה ממשיכה לשקוע

עירוני גשם נהריה הפסידה בביתה להפועל חולון, 84:67, ונראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. המאמן שי סגלוביץ': "אנחנו לא נופלים מאף קבוצה, נילחם עד הסוף". במחזור הבא תצא נהריה למפגש תחתית קריטי נגד הפועל תל אביב, למשחק שמוגדר כהזדמנות האחרונה
לא עובר. מייקל יאנג מנהריה (מימין) מול שחקן חולון | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה הפסידה בביתה להפועל חולון, 84:67, ועשתה עוד צעד לעבר ירידה לליגה הלאומית. כל מחזור שחולף וכל הפסד, מרחיק את סיכויה של נהריה להינצל מנשירה לליגת המשנה, בטח שלא לאור היכולת החלשה של שחקניה וסף שבירה נמוך מאוד. נהריה נלחמת ועל כך היא ראויה למחמאות, אבל כידוע, מחמאות לא מספקות נקודות ורוח לחימה בלבד לא תמיד מספיקה מול האיכותיות הבולטת של יריבותיה.

רבע ראשון: נהריה התייצבה למשחק מול הקבוצה הכי לוהטת כרגע בישראל, הפועל חולון, כשהיא חסרה את אור לאומי ומקנזי מור הפצועים. בפתיחה, נהריה עוד הובילה, 4:5, אבל מהר מאוד חולון העבירה הילוך ובריצת 0:11, הפכה את התוצאה בדרך ליתרון דו ספרתי, 5:15. נהריה לא קלעה סל במשך יותר מ-5 דקות, עד שגל גילנסקי, קטע את הבצורת. חולון סיימה את הרבע הראשון כשהיא ביתרון, 9:18.

רבע שני: נהריה גילתה סימני חזרה למשחק כשעם פתיחת הרבע השני צימקה ל-18:13, אלא שחולון צלפה מעבר לקשת ושוב הרימה את יתרונה לדו ספרתי, 13:24. חגיגת השלשות של חולון נמשכה ובדקה ה-15 נרשם יתרון של, 15:34. נהריה ניסתה לעצור את המפולת, אבל חולון המשיכה ללהוט על הפרקט ובדקה ה-18 רשמה יתרון מבטיח, 19:47. עד להפסקה הצליחה נהריה למזער את הכאב וצימקה ל-49:24.

רבע שלישי: שום דבר לא השתנה במחצית השנייה. חולון המשיכה לשמור על קצב, ונהריה לשמור על כבודה ולהילחם. זה לא ממש עזר ואחרי יתרון שיא, 24:56 (דקה 22) הסיפור היה גמור כשהרבע השלישי מסתיים גם הוא ביתרון חולוני, 43:65.

רבע רביעי: הרבע האחרון נפתח בלי הרבה ציפיות לשינוי או למהפך. סל רדף סל ובסיום כאמור ניצחון קל להפועל חולון, 67:84.

לנהריה קלעו: מייקל יאנג – 19 נק', ג'רון בלוסומגיים (8 כדורים חוזרים) – 13 נק', זיו בן צבי (6 אסיסטים) – 9 נק', נועם אקריש (6 כדורים חוזרים) – 7 נק', גל גילינסקי (8 כדורים חוזרים) ועידו דוידי – 6 נק' כ"א, מאליק ניומן – 4 נק'. חנא עבד – 2 נק'. כן שות: אופק בן יעקב.

עירוני נהריה מדורגת במקום האחרון בטבלה עם סיכוי קלוש להינצל מירידה.

המאמן שי סגלוביץ': "מטריד אותי מה שהיה לנו במשחק הזה, שלא היינו בו בכלל. יש לנו סף שבירה נמוך וזה משהו שנצטרך להתמודד אתו ולשפר אותו. השחקנים נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, עם רצף של הפסדים ושבכל משחק הם יודעים שהם נלחמים על החיים שלהם וחייבים לנצח. זה יוצר לחץ, אין ספק, ויש לו גם השפעה מנטלית. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, בטח לא לפני המשחק הקריטי במחזור הקרוב נגד הפועל תל אביב, אבל אנחנו לא נופלים מאף קבוצה ונילחם עד הסוף".

במחזור הבא תינתן לעירוני גשם נהריה ההזדמנות האחרונה להשאיר לעצמה סיכוי לקראת המשך מאבקה נגד הירידה, כשהיא תתארח אצל יריבתה לתחתית הפועל תל אביב (יום ראשון, 11 באפריל, שעה 21:15).

להלן תחתית טבלת ליגת העל:

  1. עירוני נס ציונה – 26 נק' (18 משחקים)
  2. עירוני גשם נהריה – 24 נק' (21 משחקים)
  3. מכבי חיפה – 24 נק' (20 משחקים)
  4. הפועל ת"א – 23 נק' (18 משחקים)

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות