fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: החתמות ראשונות לעירוני נהריה

היורדת ללאומית החזירה לשורותיה את תומר כהן (24), שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בעונה שחלפה בהפועל עפולה בליגה הלאומית ואף נבחר לתגלית העונה, וכן האריכה את חוזיהם של אופק בן יעקב (27) ושל נועם אקריש (19)
החתמות ראשונות. כהן, בן יעקב ואקריש | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני נהריה (לאומית)

החתמה ראשונה לעירוני נהריה: תומר כהן (24, 1.92 מ'), ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה בליגה הלאומית ונבחר לתגלית העונה, חתם בקבוצה לשנתיים.

כהן, סמול פורוורד שגדל במחלקת הנוער של הפועל נהריה, רשם במדי עפולה, ממוצע של 10.8 נקודות למשחק, 3.8 כדורים חוזרים, 1.6 אסיסטים ו-0.7 חטיפות.

בקבוצה גם הודיעו על הארכת חוזיהם של אופק בן יעקב (27, 2.00 מ') ונועם אקריש (19, 1.96 מ'), לעונה נוספת.

בן יעקב, בוגר מחלקת הנוער של נהריה, עשה מסלול התקדמות מרשים בשנים האחרונות כשהיה שחקן מוביל במספר קבוצות בליגה הארצית ובליגה הלאומית. בין השאר שיחק בהפועל עכו, הפועל עפולה, מכבי קריית מוצקין והפועל גליל עליון. מאז חזר לנהריה, תפס מקום בסגל הקבוצה וצבר דקות וניסיון בליגת העל.

מהקבוצה נמסר, כי הם רואים חשיבות רבה בהחתמתו של בן יעקב, זאת, מתוך ראייה לטווח ארוך ומהרצון לקדם שחקנים מקומיים.

השחקן השלישי שחתם, נועם אקריש19), גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ובהמשך עבר לאקדמיה לכדורסל של מועדון הפאר הסרבי, הכוכב האדום בלגרד. בקבוצה רואים באקריש פוטנציאל רב.

יו"ר המועדון צביאל רובין, קיבל החלטה על בניית תכנית רב שנתית והציב יעד להחזיר את נהריה לליגת העל כבר בתום העונה הקרובה.

"אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת להעמיד קבוצה איכותית וראויה", אמר רובין, "ההחתמות הראשונות מעידות על חשיבה לטווח ארוך ועל הרצון לשמור על יציבות והמשכיות. אני מבטיח שתהיה לנו קבוצה אטרקטיבית שיחד עם הצוות המקצועי בראשות המאמן שי סגלוביץ', תחזיר את נהריה מהר מאוד לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי. תהיה לנו קבוצה שתושבי נהריה יהיו גאים בה".

ב-20 ביולי (יום שלישי, שעה 19:00, היכל הספורט עין שרה), תקיים הקבוצה אימון פתוח עבור שחקנים נבחנים ושחקנים צעירים שסיימו גילאי נוער.

לפרטים נוספים, יש ליצור קשר עם עוזר המאמן מעוז מלכה, בטלפון: 050-9382007. המאמן שי סגלוביץ' יהיה נוכח גם הוא באימון הפתוח.

החתמות ראשונות. כהן, בן יעקב ואקריש | צילום: באדיבות בן אלירן

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות