fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: עכשיו זה סופי – הפועל עכו תשחק בפלייאוף התחתון

הפועל עכו נכנעה למוליכת הטבלה, מכבי בני ריינה, 1:0, ואיבדה כל סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. המאמן מסאי דגו: "לא חושש למעמדי. נעשה את הכל כדי לא להסתבך במאבק נגד הירידה"
חוזרים למאבקי התחתית. גיתי סופר מהפועל עכו (מימין) מול שחקן יריב צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ספגה במחזור האחרון הפסד חוץ למוליכת הטבלה והמרענן המפתיע של הליגה הלאומית, מכבי בני ריינה, 1:0.

עוד לפני המשחק, במהלך החימום, מתח השוער ראזי אבו חמדאן, את השריר ונאלץ לפנות את מקומו בהרכב לשוער המשנה עמית סואירי, שדווקא בהופעת הבכורה שלו ספג שער, שעם מעט יותר ערנות, היה יכול למנוע אותו. השער היחיד כאמור במשחק נכבש בדקה ה-22. רווה אסייג איבד כדור במרכז המגרש, וריף מסיקה מריינה, בעט כדור אדיר מ-30 מ' לרשת העליונה. השוער העכואי סואירי, אומנם התעופף, אבל לא הצליח לעצור את הבומבה המדויקת שנחתה היישר מאחורי גבו. המשך המשחק היה שקול, אבל עכו שוב גילתה יכולת התקפית חלשה.

בעקבות ההפסד, לא רק שהפועל עכו איבדה כל סיכוי להגיע לפלייאוף העליון, אלא שהיא קרובה מאוד לקו האדום ונמצאת בסכנת ירידת ליגה ממשית. אם מסתכלים על הסטטיסטיקה: ניצחון אחד ב-15 משחקי ליגה, לא פלא שמצבה של הפועל עכו מדאיג. מאוד.

המאמן מסאי דגו: "המשחק נגד ריינה היה ההזדמנות האחרונה שלנו להגיע לפלייאוף העליון וחבל שזה לא קרה. אנחנו מאוד מאוכזבים, ועכשיו אנחנו צריכים להסתכל למטה, על הקבוצות שמתחתינו. אנחנו במאבקי תחתית ונעשה את הכל כדי לא להסתבך עוד יותר במאבק נגד הירידה". על מעמדו בקבוצה אמר דגו: "אני בכלל לא עוסק בזה. מבחינתי, הכל ממשיך כרגיל".

במחזור הקרוב (יום שישי, 18 במרץ, שעה 15:00) תארח הפועל עכו את בני יהודה ת"א, למשחק שיינעל את הליגה הסדירה.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות