fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: מאמן הפועל עכו אלון זיו, פותח עונה חדשה

מאמן הפועל עכו אלון זיו, שפותח קדנציה שנייה בקבוצה, אומר ערב פתיחת הליגה: "תהיה פה קבוצה מחויבת שתגיע לכל משחק כדי לכבוש ולנצח". ביום חמישי (18 באוגוסט) תצא הליגה לדרך כשהפועל עכו תארח את עירוני טבריה
שיהיה בהצלחה. מאמן הפועל עכו אלון זיו צילום: אדריאן הרבשטיין

"בנינו קבוצה מחויבת, קבוצה שמוכנה לאתגר וקבוצה שתבוא לכל משחק כדי לכבוש שערים ולנצח", כך מצהיר מאמנה של הפועל עכו אלון זיו, ערב פתיחת הליגה.

כאמור, ביום חמישי הקרוב (18 באוגוסט) תצא הליגה הלאומית לדרך. הגרלת המחזור הראשון זימנה להפועל עכו מפגש מול העולה החדשה מליגה א', עירוני טבריה. המשחק, שהיה אמור להתקיים באצטדיון טוטו-עכו הועבר לאצטדיון גרין בנוף הגליל, מאחר והעבודות להחלפת ושיפור התאורה באצטדיון המקומי בעכו טרם הושלמו.

עוד אמר המאמן: "יש התרגשות גדולה וציפייה גבוהה לקראת העונה שבפתח. עשינו הכנה טובה, הגיבוש יצר חיבור בין השחקנים ויש גם שיתוף פעולה מלא והדוק בין הצוות המקצועי להנהלה. אני מאמין שבעונה הקרובה המועדון יצעד קדימה ונעמוד בהצלחה באתגרים שמצפים לנו".

המאמן זיו התייחס לשינויים הגדולים שהיו במהלך הקיץ בסגל הקבוצה ואמר: "עשינו התאמות למגבלות התקציביות ובחרנו בקפידה כל שחקן ושחקן. הבאנו שחקנים שמתאימים לרוח ולאופי המועדון ושיכולים להוביל את הפועל עכו למחוזות טובים. יש פה לא מעט שחקנים צעירים וכישרוניים שזיהינו בהם פוטנציאל להצלחה. יחד עם הבסיס של שחקנים מנוסים יותר שנשארו מהעונה שעברה, יצרנו חיבור שמשדרג את הקבוצה ובהחלט מעורר ציפיות".

המאמן גם לא מסתיר את רצונו לראות שוב את יציעי האצטדיון מלאים ומדגיש כי לאוהדים יש חלק חשוב בהצלחה.

"לקהל האוהדים חשיבות עצומה בהצלחתה של קבוצה", אמר זיו, "וזה צריך להתבטא לא רק במילים אלא גם במעשים. כלומר, לא מספיק לומר שאתה אוהד את הקבוצה אלא לבוא למשחקים ולעודד את השחקנים מהיציע. הכוח של המועדון זה קהל והיינו רוצים לקרב את הקבוצה לאוהדים באמצעות מפגשים ופעילויות למען הקהילה".

בסיום דבריו אמר זיו: "אני מאחל לנו עונה טובה ומוצלחת ומצפה לראות במשחקים שהיציעים יהיו מלאים ושהאוהדים ידחפו את הקבוצה קדימה. אנחנו נעשה הכל כדי לתת לאוהדים נחת ושיהיו גאים בקבוצה".

נזכיר רק, שהפועל עכו את העונה החדשה בצורה טובה ועם כרטיס לחצי גמר גביע הטוטו, אחרי שסיימה את שלב הבתים המוקדם כשהיא במקום הראשון בבית 1.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות