fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט פינוי בינוי בעכו: 108 יח"ד יהרסו וייבנו כ- 600 יח"ד חדשות כולל שטחי מסחר ומבנה ציבור

קבוצת בראל וקבוצת YBDI מקדמות מגה פרויקט של פינוי בינוי בעכו, במסגרת הפרויקט יהרסו 108 יח"ד ישנות וייבנו כ- 600 יח"ד חדשות כולל שטחי מסחר ומבנה ציבור. 
הבניינים ברחוב האשל בעכו | צלום: קבוצת בראל

קבוצת בראל בבעלותו של אריאל בבלי הצטרפה לקבוצת YBDI  בבעלותו של יוסי בר דוד לקידום פרויקט פינוי בינוי גדול בעכו.

החברות יפעלו לפינוי של  108 יחידות דיור בשיכוני רכבת ובניינים הממוקמים ברחובות אשל וחטיבת גולני בעיר במקומן יבנו כ- 600 יחידות דיור חדשות ב- 3 מגדלים ובניינים מרקמיים המשלבים מגורים על שטחי מסחר מלווה רחוב ומבנה ציבור.

כנס הצגת בראל ומסירת חוזים חתומים לבעלי הדירות | צילום: קבוצת בראל

בשבוע שעבר ערכו החברות כנס משותף לדיירים בהיכל התרבות בעכו ובו הציגו את חזון החברות לקידום הפרויקט, ונמסרו עותקי הסכמים חתומים לדיירים שנחתמו ודווחו ע"י החברות.

הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכלית דורית דר ממשרד עוזי גורדון, את הדיירים מייצג משרד עוה"ד רון ברנט מחיפה, ואת היזמים מייצג משרד עוה"ד הורוביץ, אבן, אוזן ושות’

אריאל בבלי מנכ"ל ובעלים של קבוצת "בראל", ציין כי: " אנחנו מודים מאוד לבעלי הדירות על האמון בחברה וגאים להיות חלק ממהפכת ההתחדשות העירונית בצפון הארץ. במשך שנים ארוכות התחדשות עירונית הייתה מנת חלקם של בעלי דירות בבניינים ישנים בעיקר במרכז והגיעה העת להביא את בשורת ההתחדשות גם לתושבי הצפון. הביקושים לדירות חדשות בצפון הארץ גדלו מאוד בשנים האחרונות, מחירי הדירות עלו וההתחדשות העירונית היא הפתרון הנכון המשלב בין הצורך לחדש את הבניינים הישנים, לחדש את השכונות ולייצר היצע נוסף של דירות חדשות תוך התאמת הפרויקטים לתכנון מודרני ומעורב שימושים"

אריאל בבלי יו"ר ובעלים קבוצת בראל | צילום: שלמה שהם

יוסי בר דוד מנכ"ל ובעלים חברת YBDI המשמש יו"ר הוועדה להתחדשות עירונית בארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז: אני שמח על הצטרפות קבוצת בראל למייזם החשוב הזה, לאור האמון הרב אשר קיבלנו מבעלי הדירות במתחם, אנו רואים בהצטרפות חברת בראל כחברה מבצעת בעלת ניסיון מוכח, שילוב כוחות חשוב לקידום תכנון וביצוע מהיר לפרויקט. אני מודה ל 82% מבעלי הדירות אשר הביעו אמון בחברה וחתמו על הסכמי פינוי בינוי מחייבים, בימים הקרובים יחתמו החברות גם עם חברת עמידר המחזיקה דירות בבעלותה במתחם.

יוסי בר דוד מנכ"ל קבוצת ybd | צילום: אדרי מאיר

קבוצת בראל הינה קבוצת בנייה ויזמות ותיקה הפעילה משנת 2003. הקבוצה מעסיקה כיום כ- 150 עובדים וכוללת חמש חטיבות מקצועיות: יזמות, הנדסה וביצוע, התחדשות עירונית, חטיבת טכנולוגיות הפועלת לפיתוח והטמעת טכנולוגיות בבנייה וחטיבת תשתיות. לקבוצה יש כיום צבר של כ- 8,446 יח"ד בהליכי תכנון והקמה שונים. בתחום ההתחדשות העירונית הקבוצה מקדמת את תוכנית הפינוי בינוי הראשונה שאושרה בנוף גליל, במסגרתה, יוקמו 778 יחידות דירות חדשות, במקום 120 יחידות דיור קיימות שיפונו. בנוסף, הקבוצה נבחרה על ידי בעלי הדירות לקידום פרויקטים נוספים בקריית חיים וקריית ביאליק והיא בוחנת מתחמים נוספים בעלי פוטנציאל להתחדשות רובם באזור הצפון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות