fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל עיריית עכו נבחר לכהן כמנכ"ל עיריית חיפה

אוהד שגב יחל את תפקידו החדש בחודש אפריל
יומולדת בעירייה. אוהד שגב עם לנקרי ונוימן

השבוע, הודיעה עיריית עכו, על מינויו של מנכ"ל העירייה ב – 16 השנים האחרונות, אוהד שגב, לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה. הודעת מינוי שהיינו מצפים שתצא דווקא מעיריית חיפה. בהודעת עיריית עכו, לא נכתב כי שגב ביקש לעזוב או לחילופין, נתבקש לעזוב. יתכן, כי הודעה נוספת על התפטרותו, תצא עם אישור סופי של מינויו, בישיבת המועצה הבאה של עיריית חיפה.

מקורות בסביבת עיריית עכו, מציינים בפנינו השבוע, כי קיים סיכוי ששגב רואה את עצמו מועמד בעתיד להנהגה הפוליטית, וכי לא יופתעו אם יראו אותו בעוד ארבע שנים מתמודד לראשות העיר, שכן, על-פי חוק הרשויות מי שכיהן כמנכ"ל הרשות לפחות 30 חודשים אינו יכול להתמודד בבחירות לראשות שייערכו במהלך כהונתו ועד שנתיים לאחר סיום כהונתו.

לציין כי לפני כעשור, התפטר שגב מתפקידו כמנכ"ל העירייה לטובת כהונתו כמנכ"ל החברה החיפאית תו"פ הנדסה, אולם שנה מאוחר יותר, חזר לתפקידו כמנכ"ל העירייה.

מעיריית עכו נמסר: "עיריית עכו מברכת את אוהד שגב שנבחר לתפקיד מנכ״ל עיריית חיפה לאחר 16 שנות עבודה בעיריית עכו. שגב הוביל יחד עם ראש העיר עכו שמעון לנקרי בכישרון רב ובמקצועיות רבה את המהפכה העירונית שקרתה בעיר עכו בשנים האחרונות. הוא ייכנס לתפקידו החדש באמצע חודש אפריל, ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו".

בתגובה הרשמית מסר אוהד שגב: ״אני מודה לראש העיר עכו שמעון לנקרי ולהנהלת העיר על הזכות שניתנה לי להיות שותף במהפכה יוצאת דופן בעיר עכו. אין לי ספק כי ראש העיר עכו ימשיך להוביל את את העיר ביד רמה לעבר הישגים נוספים. אני מבקש להודות לראשת עיריית חיפה עינת קליש-רותם ולהנהלת העיר על האמון שבחרו לתת בי. מתרגש ונכון לאתגר הבא״.

לגבי ההיתכנות להתמודדות לראשות העיר עכו טרם התקבלה תגובתו של שגב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות