fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

222 חשודים: תוך חודש נתפסו בצפון 138 אמצעי לחימה ביניהם 97 רובים ואקדחים

במסגרת פעילות המשטרה למיגור האלימות בחברה הערבית: כתב אישום הוגש נגד תושב כפר מג'ד אלכרום (22) שנתפס כשברשותו אקדח F.N.
הנשק שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 22/01 במהלך פעילות מבצעית של שוטרי המחוז הצפוני, זיהו השוטרים רכב חשוד כשהוא בנסיעה בכפר מג'ד אלכרום.

השוטרים סימנו לרכב לעצור והחשוד נמלט תוך ניסיון דריסה של שוטר. בוצע מרדף אחרי הרכב, החשוד עצר את הרכב ונמלט לאחד הבתים בכפר. השוטרים המשיכו במרדף רגלי אחרי החשוד עד שנעצר.

בחיפוש במקום נתפס אקדח מסוג F.N ומחסנית מלאה בכדורים. החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת.

בסיום חקירה מיומנת ואינטנסיבית, שוטרי משטרת ישראל בשיתוף פרקליטות מחוז חיפה הגישו כנגד החשוד כתב אישום בגין נשיאה והובלת נשק, סיכון חיי אדם ואיומים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פעילות זו מתווספת לפעילות רחבת היקף במחוז הצפוני למיגור תופעת האלימות בחברה הערבית. במהלך תקופה של חודש בלבד ומתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 138 אמצעי לחימה ביניהם 97 רובים ואקדחים ונעצרו 222 חשודים.

פירוט התפיסות:
▪️39 רובים.
▪️58 אקדחים.
▪️22 רימונים.
▪️12 מטענים ו – 7 לבנות חבלה.

מהמשטרה נמסר: "נשק שנתפס היום לא יהרוג מחר – שוטרי מחוז צפון נלחמים מלחמת חורמה כנגד תופעת הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית זאת על פי מדיניות מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא ״לייבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים״ השוטרים שנמצאים בחזית המאבק חותרים למגע ונאבקים על כל תפיסת כלי נשק ופועלים במגוון אמצעים מתקדמים לאתר את העבריינים שנמצאים בדרכם לבצע ירי ולתפוס אותם על חם."

הנשק שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות