fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

200 ילדים נהריינים – שרים מכל הלב

נציגים מחמישה בתי ספר בנהריה לקחו חלק השבוע בכנס מחוזי 'שיר של יום - שירת רבים' שקיים מחוז הצפון של משרד החינוך בעכו. הכנס התקיים בהובלת הפיקוח על החינוך המוזיקלי ובשיתוף פעולה עם מחוז צפון, אגף ביה"ס היסודי- 'תכנית שיר של יום'.
ביה״ס גולדה | צילומים: באדיבות בתי הספר

נציגים מחמישה בתי ספר בנהריה לקחו חלק השבוע בכנס מחוזי 'שיר של יום – שירת רבים' שקיים מחוז הצפון של משרד החינוך בעכו. הכנס היווה את יום השיא המסכם של תהליך הכנה בבתי הספר השונים במחוז, בהובלת המורים למוזיקה וצוותי החינוך שעסק בהיבט הרגשי והמאפיינים המוזיקליים של כל שיר ויוצריו. הכנס התקיים בהובלת הפיקוח על החינוך המוזיקלי ובשיתוף פעולה עם מחוז צפון, אגף ביה"ס היסודי- 'תכנית שיר של יום'.

ביה״ס אריאל שרון | צילומים: באדיבות בתי הספר

כ-1,200 תלמידי בתי ספר יסודיים ממחוז הצפון הגיעו לאירוע, מתוכם כ-200 נהריינים, נציגות ונציגים מבתי הספר רמז, רמב"ם, אריאל שרון, גולדה וביה"ס לחינוך מיוחד 'אילנות' בעיר. באירוע נפגשו עם התלמידים מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, מנהלת אגף אומנויות, ד"ר סיגל ברקאי, מפקח מקצוע המוזיקה במחוז, בצלאל קופרווסר.

בשיאו של הכנס, התקיים מופע שירה משותף של כל 1,200 התלמידים הנרגשים, בליווי תזמורת הנוער הסימפונית הצעירה רעננה.

ביה״ס רמז | צילומים: באדיבות בתי הספר
ביה״ס רמב״ם | צילומים: באדיבות בתי הספר
ביה״ס אילנות | צילומים: באדיבות בתי הספר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות