fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעשו כבוד לשמונת מצטייני צה״ל מהגליל המערבי

מרגש: תעשו כבוד לשמונת מצטייני צה״ל מהגליל המערבי; רס״ר במיל׳ יאיר קריצר מנהריה, סמל נועם הררי מעכו, סגן ע' תושב כפר ורדים,  סרן עדן ברנס משומרה, סמל שמואל כהן מנהריה, סמל אופק סבג מעכו, סמל עמליה שבד מנהריה ורס"ל עידן אורן מכרמיאל. ישר כח!
המצטיינת סרן עדן ברנס | צילום: דובר צה״ל

רס״ר במיל׳ יאיר קריצר – נהריה

טקס מצטייני מח״ט שומרון, אל״ם שמעון סיסו התקיים השבוע לכבוד ראש השנה. בין כלל המצטיינים נבחר רס״ר במיל׳ יאיר קריצר מנהריה שמשרת כמפקד כיתה בגדוד 8109 של חטמ״ר שומרון.

יאיר התחיל את שירותו הצבאי בשנת 2014 כאשר התגייס לגדוד חרוב בחטיבת כפיר, לאחר ההכשרה יצא לקורס מ״כים וכיום זה התפקיד אשר ממלא גם במילואים.יאיר קיבל את ההצטיינות בזכות ההשקעה והמחויבות לשירות מילואים לאורך כל השנה.

על ההצטיינות הוא מספר בהתרגשות: "כבוד עבורי לקבל את ההצטיינות, אני מודה למפקדי על ההערכה והתמיכה לאורך כל הדרך".

מצה״ל נמסר: ״יאיר, אתה הגאווה שלנו. ישר כוח והרבה הצלחה בהמשך!״

המצטיין רס״ר במיל׳ יאיר קריצר | צילום: דובר צה״ל

סמל נועם הררי – עכו

סמל נועם הררי משרתת כמש"קית משא"ן סדיר ביחידת האיסוף הקרבי 869. במסגרת תפקדה היא אחראית לקליטת החיילים, לקורסים, לכנסי משתחררים והרבה מעבר- מלווה את הלוחמים מרגע עלייתם ליחידה עד לשחרורם.

בתחילת החודש קיבלה הררי הצטיינות ממאו"ג 91, תא"ל שי קלפר, בזכות התמדה, עבודה קשה וחברות טובה.

הררי מספרת שביחידה כזאת גדולה, אשר מונה כ-700 חיילים, הדבר החשוב ביותר עבורה הוא לתת לכל אחד יחס אישי והרגשה שהם הגיעו למקום הנכון.

"תשאף תמיד להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך, תמיד יש לאן להשתפר ומשהו ללמוד"

המצטיינת סמל נועם הררי | צילום: דובר צה״ל

סגן ע' – כפר ורדים

טקס מצטייני אוגדת עזה בראשות מפקד אוגדת עזה תא"ל אבי רוזנפלד התקיים השבוע. מבין כלל המצטיינים נבחר סגן ע', תושב כפר ורדים המשרת כקמ"ן  באוגדת עזה.

בתפקידו ע' אחראי על דברים מודיעיניים באוגדה. גם בפן המבצעי וגם בפן הכשירותי. נמצאים תחתיו מקצועית כ15 חיילים.

לע' מסלול צבאי מעניין מאוד- הוא התגייס להיות מטאורולוג בחיל האוויר, שובץ לבסוף להיות חזאי בגדוד 414, אחרי חצי שנה בתפקיד עבר להיות חוקר מטרות באוגדת עזה, חתם קבע בתפקידו ולבסוף גם יצא לקונה כשהיה כבר בקבע וחזר לאוגדה. בהחלט מסלול צבאי מרשים מאוד!

על ההצטיינות הוא מספר: "התרגשתי מאוד מההצטיינות, זה כיף ומשמעותי ממש"

מצה״ל נמסר: ״ע', אתה הגאווה שלנו! יישר כוח והמון בהצלחה בהמשך.״

המצטיין סגן ע', תושב כפר ורדים | צילום: דובר צה״ל

סרן עדן ברנס – שומרה

סרן עדן ברנס, נולדה וגדלה בשומרה, וכיום היא מ"פ איסוף קרבי ביחידה 869 ומשרתת בחטיבה 300 במחנה שומרה, ממש מגנה על הבית!

בתפקידה היא מפקדת על 150 חיילות, ובשיתוף פעולה הן עובדות לילות כימים לשמירה על ביטחון התושבים בגזרה. בתחילת החודש ברנס קיבלה הצטיינות ממפקד אוגדה 91, תא"ל שי קלפר, בשל המדיניתיות והמסירות, השיפור והקידום של הפלוגה בשנה האחרונה בתעסוקתיות המבצעית, והחשוב מכל, ברנס עושה את העבודה שלה מהלב ומתחושת שליחות כיוון שזה המקום שהיא גרה בו.

היא אמרה: "בסוף הבקסיות והתצפיתניות הן הגורם הכי משמעותי שמגן על גבול הצפון והתושבים ישנים בלילה טוב בזכותן"

המצטיינת סרן עדן ברנס | צילום: דובר צה״ל

סמל שמואל כהן – נהריה

טקס מצטייני מח"ט צפונית בראשות אל"ם חיים כהן התקיים השבוע. מבין כלל המצטיינים נבחר סמל שמואל כהן, תושב נהריה המשרת כנהג ביטחון שוטף בחטמ"ר צפונית.

שמואל, בן 21, גדל והתחנך בנהריה ולאחרונה התארס והוא מתכנן חתונה בקרוב. הוא התגייס באוגוסט 2021 לתפקיד בו הוא משרת עד היום. בתפקידו דואג לתושבי העוטף תמיד ותמיד יהיה שם לעזור לחבר בעת צרה.

שמואל מרגיש מאוד משמעותי בתפקידו והוא מספר שהוא תמיד יהיה הראשון להגיע לאירוע אם זה תלוי בו "אני אף פעם לא אוריד את הרגל מהגז"

על ההצטיינות הוא מספר: "זה כיף ומרגש מאוד לקבל את ההערכה הזו על מה שאני עושה"

מצה״ל נמסר: ״שמואל, אתה הגאווה שלנו! יישר כוח והמון בהצלחה בהמשך.״

המצטיין סמל שמואל כהן | צילום: דובר צה״ל

סמל אופק סבג – עכו 

טקס מצטייני מח"ט צפונית בראשות אל"ם חיים כהן התקיים השבוע. מבין כלל המצטיינים נבחר סמל אופק סבג, תושב עכו המשרת כחייל תשתיות בחטמ"ר צפונית.

אופק, בן 20, גדל והתחנך בעיר עכו. אופק התגייס באוגוסט 2021 למסלול בהנדסה קרבית, הוא הרגיש שהוא רוצה יותר למצות את היכולות שלו ולעבור לתפקיד שיותר מתאים לו. בסופו של דבר הוא החליט לעבור לתקשוב והגיע לתפקידו הנוכחי כחייל תשתיות באוגדת עזה.

בתפקיד הנוכחי אופק מרגיש שהוא יותר ממצה את היכולות שלו, הוא מרגיש חיבור אמיתי לתפקיד שלו ושהוא מגן על המדינה. בנוסף הוא מספר: "מאוד מאוד חשוב לי ההגנה על תושבי העוטף כי בסוף אתה איתם מפגש יום-יומי.

על ההצטיינות הוא מספר: "לא ציפיתי והופתעתי, זה מאוד מרגש"

מצה״ל נמסר: ״אופק, אתה הגאווה שלנו! יישר כוח והמון בהצלחה בהמשך.״

המצטיין סמל אופק סבג | צילום: דובר צה״ל

סמל עמליה שבד – נהריה 

טקס מצטייני מפקד חטיבת אפרים, אלוף משנה נתנאל שמכה, לכבוד ראש השנה התקיים השבוע. בין כלל המצטיינים נבחרה סמל עמליה שבד, המשרתת כסייעת רופאת שיניים בחטיבת אפרים.

עמליה בת 21 מנהריה. נולדה בארץ ובגיל שלוש וחצי, יחד עם משפחתה עברה לאוזבקיסטן, שם גדלה. לפני שנתיים וחודשיים עמליה עלתה לארץ יחד עם אחותה התאומה כדי להתגייס לצבא ההגנה לישראל.

עמליה התגייסה בינואר 2022 כשהיא בת 19, התחילה את דרכה במחווה אלון שם עברה גם קורס בשפה העברית. לאחר מכן עמליה הגיעה לבה״ד 10, שם עשתה קורס של שלושה חודשים להיות סייעת רופאת שיניים ושובצה לחטיבת אפרים. עמליה מרגישה חיבור חזק לארץ שרק התחזק עוד יותר במהלך שירותה הצבאי.

את ההצטיינות קיבלה עמליה כשהייתה בחו״ל וביקרה את משפחתה, בשיחת טלפון מקצין הרפואה של חטיבת אפרים והוא הודיע לה שהיא מצטיינת מפקד חטיבת אפרים.

״מאוד שמחתי, כולם שמעו את השיחה והתרגשו ביחד איתי״

מצה״ל נמסר: ״ישר כוח עמליה והרבה הצלחה בהמשך!״

המצטיינת סמל עמליה שבד | צילום: דובר צה״ל

רס"ל עידן אורן – כרמיאל

טקס מצטייני מח"ט דרומית בראשות אל"ם אסף חממי התקיים השבוע. מבין כלל המצטיינים נבחר רס"ל עידן אורן, תושב כרמיאל המשרת כבוחן רכב בחטמ"ר דרומית.

עידן בן 26, בתפקידו מתעסק בתחזוקת הרכבים של החטיבה ובהכשרתם. עידן נמצא בחטיבה כבר שנתיים וחצי ולפני זה עשה את אותו תפקיד ביחס"ר הבדואי. עידן עתודאי, התגייס ביוני 2018 אחרי שעשה י"ג י"ד בהנדסת מכונות.

כנשאל על רגע משמעותי בשירות סיפר על תרגיל מוכנות בין שגרה וחירום שנערך לפני שנה בפיקוד הדרום. במסגרת התרגיל עידן וצוותו היו מוכנים תוך רבע שעה להיות מוקפצים.

עידן מתרגש מקבלת ההצטיינות: "כיף שרואים אותי בחטיבה"

מצה״ל נמסר: ״עידן, אתה הגאווה שלנו! יישר כוח והמון בהצלחה בהמשך.״

המצטיין רס"ל עידן אורן | צילום: דובר צה״ל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות