fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוך ארבע שנים בלבד: כביש 6 יגיע אלינו לגליל (וידאו)

בשורה ענקית לנהריה ולכל אזור הגליל המערבי: במפגש שנערך היום (ג') עם שרת התחבורה מרב מיכאלי, עודכנו ראשי הערים בגליל, כי אושר המשך תכנון הארכת המקטע הצפוני של כביש 6 עד לכביש 859 החדש!
שרת התחבורה, מרב מיכאלי בנהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה

תוך 4 שנים, כביש 6 יגיע לגליל: כך הודיעה היום (שלישי) שרת התחבורה, מרב מיכאלי, שהתארחה בעיריית נהריה בישיבה עם ראשי הרשויות, שהמשך תכנון הארכת המקטע הצפוני של כביש 6 עד לכביש 859 החדש יתקיים כפי המתוכנן.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שמוביל את נושא קידום המשך תכנונו וסלילתו של כביש 6 לצפון במסגרת אשכול רשויות גליל מערבי, אמר: "לאחר פעילות רבה ומאבק עיקש שהובלנו, יחד עם ראשי הרשויות השכנות- הצלחנו! שרת התחבורה מרב מיכאלי שהתארחה היום בנהריה, הודיעה שסלילתו של כביש 6 לצפון- תמשיך! לפי התחייבויותיה של השרה, המשך התכנון כבר נמצא בעיצומו ותוך 4 שנים יגיע הכביש עד לצומת הכניסה לבית העמק (כביש 859). מדובר על בשורה של ממש לתושבי נהריה בפרט ולתושבי הצפון בכלל ואנו שמחים ומברכים על כך!"

שרת התחבורה, מרב מיכאלי בנהריה | צילום: דוברות מטה אשר

ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ, אמר: "שמח להכריז שה"חפירות" שלי הובילו להישג אדיר. במפגש שנערך היום עם שרת התחבורה מרב מיכאלי סוכם כי כביש 6 יגיע עד לגליל המערבי וזאת אחרי הרבה ״חפירות״ שחפרתי לה לדבריה. במפגש שנערך היום עם שרת התחבורה מרב מיכאלי עודכנו כי הועבר תקציב לחברת ״חוצה ישראל״ להמשך כביש 6 עד לגליל המערבי! לאחר תקופה ארוכה בה נלחמתי על מנת להאריך את כביש שש מחיפה ועד גבול הצפון הגענו להישג אדיר. הכביש יוארך וביחד עם עבודות שכבר מתבצעות בשטח על כביש 70 יזכו תושבי מטה אשר והגליל המערבי כולו לחיבור המתבקש והיעיל עליו התעקשתי. בנוסף דרשתי ביצוע מידי של הכפלת הנתיבים של כביש 70 מצומת 859 ועד כברי. גם לכך קיבלנו בשורה שהמשרד יקדם זאת במיידי. כל זאת לטובת תושבי מטה אשר והגליל המערבי כולו".

שרת התחבורה, מרב מיכאלי בהודעה רישמית: 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות