fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הפנים משה ארבל הממונה על מחוז הצפון בסיור בנהריה ובמועצה האזורית מטה אשר

השר ביקר בחמ״לים וקיבל סקירה נרחבת מראש עיריית נהריה, רונן מרלי וראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ על העשייה לטובת התושבים, התנהלות הרשויות בתחומים השונים מאז תחילת המלחמה, על האתגרים והחוסן האזרחי של התושבים.
שר הפנים משה ארבל בביקור בנהריה | צילום: התמונות מאושרות לשימוש - יח"צ

שר הפנים משה ארבל הממונה על מחוז הצפון, והמשנה למנכ״ל המשרד בסיור הערב (רביעי) בנהריה ובמועצה האזורית מטה אשר.

בביקורו קיבל השר סקירה מראש המועצה על המצב כעת בגבול הצפון, על המלחמה מול חיזבאללה ועל כל הפעילויות וההיערכות של המועצה הן מול התושבים והישובים המפונים והן מול משרדי הממשלה.

בנהריה השר סייר בחמ״ל העירוני וקיבל סקירה נרחבת על העשייה העירונית, התנהלות העיר בתחומים השונים מאז פרצה המלחמה, על האתגרים ועל החוסן האזרחי והקהילתי של תושבי העיר.

במטה אשר, ראש המועצה דוידוביץ הציג בפני השר את האתגרים בפניהם עומדות רשויות קו העימות.

השר ארבל: ״משרד הפנים רתום יום ולילה לסייע ולתת את הכלים לבצע את המשימות לטובת התושבים בצורה הטובה ביותר. אני מבקש להודות לכם על מנהיגות והבנה של גודל השעה. העוצמה שלכם נותנת חוסן ובזכותכם יחד ננצח".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״מבקש להודות לשר הפנים ארבל על ביקורו. השר, כמו גם ממונת המחוז עינב פרץ וצוות המשרד עומדים עם הרשות בקשר רציף גם בשגרה וגם בימי המלחמה ומסייעים רבות לעיר ולתושבים״.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות: "אני מודה לשר הפנים, ח״כ משה ארבל וצוותו שהגיעו הערב לביקור בחמ"ל המועצה האזורית מטה אשר. השר התעניין והקשיב קשב רב לכל הנושאים וציין כי משרד הפנים יעמוד לרשות המועצה ויסייע בנושאים שעלו. סיכמנו להמשיך לעמוד בקשר ואני מודה לו על כך."

שר הפנים משה ארבל בביקור במטה אשר | צילום: התמונות מאושרות לשימוש – יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות