fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר החקלאות דיכטר בביקור במועצה האזורית מטה אשר: "זוהי תקופה קשה מאוד עבור החקלאות בצפון"

שר החקלאות דיכטר בביקור במועצה האזורית מטה אשר | צילום: דוברות המועצה האזורית מטה אשר

שר החקלאות ופיתוח הכפר אבי דיכטר ביקר אתמול (רביעי) במועצה האזורית מטה אשר, בסיור נפגש עם ראש המועצה משה דוידוביץ, צוות הוועדה החקלאית, מילואות ומנכ"לית רשות ניקוז ונחלים גליל מערבי אורלי גבישי סוטו. במפגש נדונו הדרכים והנושאים שבהם יש לטפל באופן וגם לאחר המלחמה בצפון.

ראש המועצה משה דוידוביץ': "שמחתי לארח אצלנו היום את השר דיכטר. במפגש משמעותי אצלנו בחמ"ל המועצה נפגש דיכטר עם חברי הוועדה החקלאית שהציגו בפניו את הקשיים והאתגרים העומדים בפניהם הן בשגרה והן כעת בזמן המלחמה. שר החקלאות הבטיח לבחון את הנושאים שהועלו ע"י המשתתפים ואולי לנסות לפתור את אותן בעיות באופן פרטני. זוהי תקופה קשה מאד עבור החקלאות בישראל ובצפון בפרט נוכח אזורים שלמים שסגורים על ידי הצבא ותוצרים שלא ניתן לעבד ואני מאד מקווה שנתן הסיוע המתאים. אני מודה לשר דיכטר ולפארוק דבור, מנהל מחוז גליל גולן של משרד החקלאות על הביקור".

מנכ"לית רשות ניקוז ונחלים גליל מערבי: " אני מודה לשר על הביקור, במהלך המלחמה נוצר נזק רב לנחלים ולניקוז שמביאה הרס משמעותי לשטחים החקלאיים הסמוכים ואף עלול להיווצר נזק לרכוש נוסף. אני משוכנעת כי השר מבין את המשמעויות ולאחר המלחמה יסייע בידינו להחזיר את המצב לקדמותו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות