fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרת האנרגיה קארין אלהרר ביקרה בנהריה

השרה אלהרר הגיעה יחד עם ח"כ ענבר בזק לפגישה עם הנהלת העירייה בה עלו נושאים באחריות משרדה שמקודמים בימים אלה בנהריה כחלק מתנופת הפיתוח בו נמצאת העיר
שרת האנרגיה קארין אלהרר ביקרה בנהריה | צילום עיריית נהריה
שרת האנרגיה קארין אלהרר ביקרה בנהריה | צילום עיריית נהריה

ממשיכים לקדם פרויקטים בעיר. שרת האנרגיה קארין אלהרר וחברת הכנסת ענבר בזק ('יש עתיד'), תושבת משגב ואחת מהנציגות הבולטות של הגליל בכנסת, ביקרו השבוע בעיר נהריה ונפגשו עם ראש העירייה רונן מרלי, מנכ"ל העירייה דודו אלחיאני ומנהלי מחלקות ברשות.

ראש העירייה סקר בפני השרה את התפתחות העיר בתחומי החינוך, הקהילה, התשתיות, איכות הסביבה ועוד. בסיור שמעה השרה אלהרר על פעילותה של העיר נהריה כחלק ממיזם המשרד בראשו היא עומדת לאיפוס אנרגטי שצפוי לשפר משמעותית את איכות חיי התושבים.

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "נהריה יכולה וצריכה להפוך למוקד של כלכלה, תעסוקה ותרבות בגליל. שמחתי לפגוש את ראש העיר רונן מרלי ואת הצוות המקצועי בעירייה ולשמוע על התכניות החשובות של העיר לאיפוס אנרגטי של מבני ציבור עד שנת 2024. נמשיך לקדם את המהפכה האנרגטית מצפון ועד דרום, כדי להבטיח משק אנרגיה אמין, יעיל וירוק ככל הניתן. ״

ח"כ ענבר בזק: "שמחתי לבקר בנהריה כפי שביקרתי מספר פעמים במהלך השנה האחרונה. אני מודה לרונן מרלי ראש העירייה על האירוח. אני מאמינה שאחרי הבחירות תוקם ממשלה בראשות יאיר לפיד ונוכל להמשיך ולטפל במגוון הנושאים שבהם טיפלנו השנה לחיזוק נהריה בפרט והצפון בכלל".

"אני מודה לשרה אלהרר ולח"כ בזק על ביקורן החשוב ועל הירתמותן לסייע לנהריה. משרד האנרגיה מקיים קשר רציף עם אגפי ומחלקות הרשות לאורך השנה ובמהלך הביקור עלו מספר נושאים נוספים הרלוונטיים לפעילות המשרד בתחום האנרגיה והתשתיות. תודה גם לח"כ בזק שאין זה ביקורה הראשון בעיר ומסייעת לאורך כל השנה יחד עם חברי הכנסת הצפוניים הנוספים בקידום נושאים חשובים בוועדות הכנסת לקידום העיר נהריה ולטובת האזור כולו", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

ביקורה של השרה אלהרר וח"כ בזק מצטרף לשורה של ביקורי בכירים: שרים, חברי כנסת ומנכ"לי משרדים המגיעים בחודשים האחרונים לסייר בנהריה וללמוד מקרוב על התפתחותה של העיר נהריה, בירת הגליל המערבי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות